Alla inlägg under juni 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 juni 2011 22:45

Vilket är väldigt sant! Nästan ingen som lyckas med det ;) heheh..


BLOGGTORKA!

Har jag haft.. Väldigt lätt att få. Vilket kanske inte alltid är så bra man tappar GANSKA många läsare på det. Livet i helhet. Nyförlovad sen den 10 Juni och Jackiie stämplad för evigt! Hmm , Känns som om jag jobbar ihjäl mej just nu. Jag pendlar mellan tre olika jobb. Vilket jag gillar! För allt måste gå ihop. men det som kan vara jobbigt då är juh när jag inte riktigt hinner med hemmet. Mitt hem kräver en hel del tid eftersom det finns sååååå mycke små saker som drar till sej damm måste det nästan städas dagligen om det skulle vara rätt. Men jag lever inte mitt liv i lyx, Jag är ingen hemmafru. verkligen inte. Utan jag jobbar, Jag måste hinna med Fotbolls träningen för att komma närmare pappa, Jag städar, Jag har Jackiie som måste Aktiveras ( Som marika har hjälpt mej med nu) Jag ska hinna med att vara vid min bästa vän en gång i veckan MINST! Så DÄRFÖR orkar jag inte städa. Kanske ska köpa in en hushållerska? Och det som är ÄNNU jobbigare är att om jag jobbat och inte haft med tvätt ner till mamma, måste jag dit direkt jag kommit hem för jag kan ju inte tvätta. Men det spelar mej ingen roll längre Allt går ihop så det är bara att fortsätta som jag gör. Säg inte till mej att jag inte gör något, jag gör så gott jag kan, men ibland orkar jag inte så jag lägger mej hellre och sover när jag kommer hem än att ställa mej å städa.... Men Rickard finns där, det gör han. På samma plats framför sitt X-BOX360 dagligen. Jag minns inte när vi gick och la oss samtidigt senast? Och nu, ja nu är han i vintjärn med sina vänner, vilket är väldigt bra. Att han roar sej utan att jag ska behöva vara med. Jag vet att han är med dom bästa just nu så jag behöver inte vara orolig, men jag har ändå volymen på mobilen på i högsta grad Ifall att det skulle va så att han ringer och det har hänt nått..

Nej nu ska jag snart lägga mej för i morron blirre, jobb, (Ja, Va annars?) Just det ja , nu höll jag på att glömma att berätta att Jackiie har fått en ny bästa vän vid namn Reach-u! En varmblods travare på 11 år :) Jackiie vallade den stackars kraken idag när jag tappade henne. Men det gick bra. Hästen brydde sig inte så värst mycket om henne. Min lilla Bitch :)


Hoppas ni haft en fin Midsommar mina vänner. Det har jag , men den sötaste ! <3

GODNATT!


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 juni 2011 20:04

Nu är veckans andra dag här. Tisdag. Har just gått av mitt 11 timmars skift för att fortsätta på mitt andra.. Tänkte inte skriva för mkt , men jag vill bara göra dej medveten om att du kan inte ljuga för att få kärleken tillbaka.. Du är så tragfiskt sjuk i huvudet så det är inte sant! Förbannat vad du gör mej arg! Nej nu ska jag fortsätta häär.. Ha en bra kväll allaaa.

Av Hannah Lind Kareliusson - 6 juni 2011 22:32

SIMON; DU VANN! kan ni fatta ? han var den enda värdiga vinnaren! bara så ni vet då folket! Sitter nu här med världens sötaste lilla vän :) Min Snoffepnoffe :) idag har jag haft en otrolig huvudvärk typ hela agen, det gör tilloch med ont när jag hostar? AJ! Ajjaaa, I lördags var jag ut med Marie och Erika, skammen va vi hade kul.. :) Men att vi fick lift av en raggarbil var nog de bästa :) hahahaha. Hade sååå otroligt kul och jag som menade mej att köra.. Hallelujaa att jag inte gjorde de :) Nej nu ska jag mysa med min min min som sitter här och spelar på sin nya leksak :) Ha en fin kväll allaa!


     

Av Hannah Lind Kareliusson - 1 juni 2011 22:46

Du är för  mej det vackraste som finns, Du är en otroligt omtänksam person, och jag älskar dej min älskling!

Saknar dej <3

   



Syster m fam

 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards