Alla inlägg under augusti 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 augusti 2011 20:28

Jag mår inge bra just nu, jag är helt jävla utsleten och på de åkte vi hem med en stor förlust från säffle, Fråga mej inte om ni inte redan vet hur mycket det blev... för jag vill inte prata om det. Just nu sitter theres här och rensar sina pantakeller och super B klättrar över bordet och Philli P spelar Yatsy... Och jag väntar på min kärlek.. Som jag har saknat hionom hela daagen, Jackiie är här iaf. nej nu går jag å deprimerar ett tag.. Ha en fin kväll alla.. Hej då! <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 augusti 2011 16:38

MEN FY FAN VA DRYGT! Diselstöpp feck ve, mä två grinut onger som gallskrek, en hund, en dator och två matkassar var det bara att traska hemmåt... Gud se drygt det kan bli. fy faaan, men nu står bilen där den ståår så snart får jag ringa mamma så hon får hämta oss :) Imorse va jag och Zandra på panktarell jakt.. och den gick som den gick, Zandra fann en hel 5 liters påse full. och jag fann ynka 5 stycken, jag ska inte bli någon kantarell letare iaf! Grr...


Nu blirre manny :) Ha dää!



Har bakat lite :)


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 augusti 2011 19:20

Sitter nu i underbara metbäcken och spelar tremansvist med Zandra ocg Ronny, men dom måste fuska med mej för jag förlorar juh bara hela tiden.. :'( Philip är iaf med och försöker styra upp det hela :) Jackiie har än en gång varit i nån gööörhööl här öpp så hon luktar rent ut sagt skit! Såå syster duschar henne nu, och Super B sitter på golvet och äter banan.. Men om inte allt för länge får det bära hem över för imorron ska jag ner te Byn med min kära syster för att uträtta några fåå ärenden, men först ska vi lämna bara på dagis :)


BLOGGTORKA? JA VISST! Va annars ?

Bloggtorkan kommer och går hela tiden, det händer så mycket runt omkring mej hela tiden så jag hinner bara inte.. Hur ska jag hinna med att leva ? Men det går, varje kväll när dagen är slut tackar jag gud för att han har hjälpt mej för att få ihop allt.. Eller inte . ;)


Jackiie <3


Vila i Frid Magnus Rindberg

Tårarna bara kom, kunde det va sant? nej det måste vara ett misstag, varför skulle det hända ? Men det va sant.. En Leegend har lämnat jordlivet för att kunna vandra vidare där uppe i det fria med sin bror, mamma, idoler, och vänner.. Men han lämnade ett stort tomrum efter sej. En tanke sänder vi till alla, Familj, släkt, vänner... <3



Bara bilder, av mej ..


       


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards