Alla inlägg under augusti 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 8 augusti 2013 21:54

När jag sitter här hemma... i öde marken. i världens vackraste plats. Östmark. I mitt barndoms rum känner jag saknad.. Vart tog tiden som barn vägen? jag saknar den. Grymt mycke faktist.. Det fanns inga problem som måste lösas, utan dom bara rann ut.. Men lite skrämmande att aldrig få uppleva den underbara tid igen, men det har jag faktist gjort idag, delvis iaf.. vår käre mor berättade gammla sagor förut som jag knappt kom ihåg som Gammelmormor berättade när jag var liten.. Nostalgi var ordet med mening ikväll.. Jag älskar den här byggden.. Här kan man säga att landsvägen tar slut.. här finns det ro, frid och en massa skit snack såklart! men  här är det inte som i sunne, nej nej.. Här lämnas ingen utanför. här får alla vara med! men den leken gäller inte på alla ställen. nehepp nej.. ååå inte då. nej nej nej..

Min dag har varit USEL ett helvetes dag rent ut sagt om jag nu får lov att lätta så mycket på hjärtat?

Fy skam vilken idiotisk dag! den började så bra. men sen vände det. på ett fingerknäpp! allt, verkligen allt i mitt liv går som på berg och dahl bana just nu.. Snart springer jag så långt in i skogen jag kan och gömmer mig! jag sätter mig där och väntar på att jag ska förstå vilka beslut det är jag måste fatta. vad som känns rätt. och vad som är bäst för mig. nej nu ska jag inte sitta här å leka kanon bitter på livet.

Hej miss " hade jag en AK5:a skulle jag skjuta skallen av varenda jävel!"

Nej nu ska jag gå. för imorron är det en ny dag som jag vet redan nu kommer bli minst lika jobbig -.-


När kommer den där vändningen alla pratar om?

- efter regn kommer solsken?

nån som vet?

fuck life-

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards