Alla inlägg under april 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 april 2011 20:28

SiMoN DaNiElSsOn


Han om någon, borde vinna Big Brother 2011



   

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 april 2011 20:14

slänger in lite nyyaa bilder ;) inte mkt, men alltid nått.


Nobbe


:)



   


GoDiS :D


   


det som bara hanmat här


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 april 2011 17:53

Valborgsmässoafton.. (stavning?)

Och jag sitter hemma med dom allra bästa nu! :) Jag har inte haft möjliheten eller viljan att skriva någon på väldigt låång tid nu, men det blir väl så att man får perioder. Träningen har inte heller gått så bra på senaste. Jag hare nog bara haft jobbet i huvudet tror jag :) Och det trivs jag med vill jag lova.. Nu idag/ikväll ska jag köra upp samt hämta hem pumpe och Ida, men för mej blir allt bara lugnt. För imorron blirre jobb jobb jobb.. =) Jag har en massa nya bilder jag borde lägga ut men det funkar inte... -.- datorn vill inte taimot min mobil.. WTF? Men men. Ha en fin kväll alla!

Av Hannah Lind Kareliusson - 19 april 2011 20:38

Nu är jag tillslut hemma, efter en dag i "Höga Pulsens" Tecken. Snart ska jag ta mej en lååång dusch. Sen blirre Bigbrother och sen soova :)SKöönt.. Idag har jag tagit mej en prommenad från Rännberg ner till mamma , Det borde jag göra fler gånger, det blev inte så drygt om man går i samma tempo hela tiden och ser att man kommer nånstans, för iblan när man går kan det kännas som om man står still och inte kommer nån vaart, vart man än går och hur mycket man än går. Senare blev det fotbolls träning mellan 18.30-20.00 :) Den va riktigt jobbig idag (eftersom jag har 0,00 i kondition!) vi var ute på grusplan som är dubbelt så stor och som det gör dubbelt så ont att ramla på. och gissa vad ? Jag ramla ! AJ MIN RUMPIS! men det gick bra :) Jackiie har varit vid kläggen idag och försökt lära sen känna vattnet, hon hoppa i bara så dääär! Hahah.. Men det är ännu för kallt för att bada. nej nu blirre dusch som jag skrev förut, åååh sova. Imorron blirre jobb mellan två och sju. Natthi natthi världen!


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 19 april 2011 10:39

Nu är det vår! för nu har jag sett att det växer blommor på solsidan här :) Va kuuul!

Och här har ni Beviset ;)


 



Idag SKA jag och Jackiie till metbäcken! Och på träning! bara så ni vet daa. Har tagit lite kort på Jackiie nu på morronen. Hon är så fin min lila fotomodell :) Se å Njut!


             

Har även hunnit kollat på gamla kort av min älskling, han är såå sööt :)


KOLLA HÄÄR!


           


Du är världens vackraste! älskar deej <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 18 april 2011 12:56

Lyssnar på Årets Bigbrother låt, vad tycker ni om den ?


Nu sitter jag nere vid datooorn efter att jag och Jackiie varit ute i det fina vädret ett tag är det dags för vila å vatten för hennes del.  Hon har juh så tjock päls.


Finns inget annat att göra än att lägga upp bilder som jag tagit Förra veckan :)


11 kaffe ve Harrnääs!


       


 SkogsPrommenad Med Annaa


 


Cafe me Theres


   

   Ett besök vid min kära vän Jossefiin som Tatuerar sej själv, :) (Hon vill att jag ska göra de på henne nån dag :)

         

Och sen en ute dag med Jackiie och ett besök av theres :)

 

   

Kolla vilka snygga stövlar jag har !! :D

   


// Hannah

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 april 2011 11:56

Nu är det Fredag... Igen.. Veckorna går något grymt så fort just nu.. Hmm.. Bara en vecka kvar till vi åker till Elmia. Må resan gå bra nu. Idag bjuds dagen på Jobb från 14.00 - 19.00 .. Även hela helgen ska jag jobba. så de såå. Skulle ha kört åt broder idag men det blev de inge av me :) Lite gytt de å, å inte behöva göra nått. Men kanske om de hinns ka jag våldgäta there senare :) Har nyss beställt en ny kalender :) Tack vara Marie ;) Hon har en likadan. Skit snygg alltsåå..

På träningen som va igår fick jag rätt se ont av, Herreguud jag orkarde inte få benet över kanten in i bilen en., ajajajjj... Men så är det om man är otränad! Brrrgaahraifyte! Just ja, igår gjorde vi hakteater också :) ve harnäs va vi en bra bit in på dagen. sen bar det till skogs med Annaa som  lyckades lura ner mej i e görhöl!


<3


Om man älskar och tvekar, kan man tveka på att älska!



Tobias!


Du va beviset på att människor kunde leva på godhet. Du va den vackraste!  Den starkaste som gömde en svaghet.Jag saknar dej . Men vissa kommer adrig förstå. och det känns, men jag kan inte sluta leva och br mej om vad för prat det är som går runt. Jag måste leva vidare till den dagen vi möts igen..


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 april 2011 08:51

GAAAH! Fett irriterad alltså.. Vissa människor förstår jag mej inte alls på! Men jag ska helt enkelt inte bry mej , jag ska dra. ndan från skiten! Jag har ingen framtid att hämta hem därifrån juh!


Just nu väntar jag på svar från min kära syster för jag vill med dom på prommenad! :) Sen ska jag hem och väcka Annaaa för vi ska prova hennes cyklar tan sadlar ;) kallas även kickbike eller nått? Åååh saknar Rickn gör jag å..Min älkskling <3. Suck.. Tung dag. men fint väder är det iaf :) En jävla fördel med allt.. Ikväll ska jag och Theres på Cafe åå sen träning! Å imorgon väntas det jobb, Eller ja , hela helgen för den delen. Men nästa hälj drar vi till Jönköping! Dryg väg att köra men det kommer säkerligen gå bra :) Hoppas vi på iaf!

nu blev det mycke i et inlägg där :)


Jackiie

Jackiie blev till sist bra i bakdelen igen, men jag vill ändå ligga lite lågt med henne ifall att det skulle bli nått fel igen. Bättre att ta det säkra före de osäkra. Nu ligger hon och vaktar bollen :) ;Min söta finaste vän iu livet.


Ha en bra dag alla!


  Jag och Kusiiin

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards