Alla inlägg under oktober 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 22 oktober 2013 10:36

4 år, det är sinnessjukt va lång tid det ar gått.. Om du visste vad jag saknar dig, men det tror ingen.. för jag gör inget offentligt via facebook.. och det som inte skrivs där är inte sant. så länge jag vet vad det är jag gör och vill skiter jag i vad andra tror om mig. jag ska inte behöva visa alla andra hur det är. jag håller det hellre för mig själv.. men jag vet och känner varje dag att jag är beskylld för dig, för ditt liv.. Det är en hemsk plåga som jag tänker på varje gång jag blir ledsen. ingen vet! INGEN! jag går upp varje dag och är världens lyckligaste, jag vaknar bredvid dom underbaraste man kan ha vid sig. jag har det så fint, så bra.. ändå har jag ångesten som springer ikapp mig och knackar mig på axeln och säger "glöm inte" det gr jag inte heller. det kommer jag aldrig att göra.. ni kan säga tro vilja känna vad fan ni vill, för mig mina handlingar och mitt liv, mig äger ingen. jag skiter fullständigt i er som tror nått så dyligt. JAG HAR INTE LETT NÅN IN I DÖDEN! Förbannade skit! lär er istället för att gå på andra..

Såna som ni har ingen plats i mitt liv!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards