Direktlänk till inlägg 13 november 2015

Att det kryper i. Kroppen

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 november 2015 09:52

Gud vad det regnar ute... Smattrar faktist ganska mysigt mot plåttaket och dom tunna fönstren som finns här.. Underbart. En massa kaffe ska få mig på humör idag.. Eller ge mig energi att klara av dessa 13h som väntar. Så vad händer? Fick för mig att gå in och skriva bara. Tänker om tänker rätt, får nog lägga ner den här bloggen nu eftersom jag ändå inte skriver i den så ofta, jag har faktist en annan blogg som jag skriver mer i dagligen, men den är inte öppen för allmänheten.. Eller jo det kanske den är men ingen vet om att det är jag.. Även en och annan video finns där.. Haha! Härligt att jag törs bjuda på mig själv när jag vet att ingen annan ser..
Såå smart.
Månaderna bara flyger förbi och nu är det snart jul. Snart december och all stress sätter igång vid alla jultokiga människor som ska hinna allt och inget.. Själv är jag superstressad redan nu, jag är stressad för hur allt ska bli, för sommaren, min framtid osv.. Jag vet inte vad som händer, jag blir stressad av att människor ibland talar om hur bra dom har det, att dom fått barn, bytt bil, fått jobb, köpt något nytt osv... Allt gör så det kryper i kroppen på mig hela tiden... Förbannade känsla. Men jag anar skälet till att denna hemska känsla växt fram..
Bitter bitter bitter. Kanske är dags för även mig att öppna ögonen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Lind Kareliusson - 18 januari 2016 14:33


Helgen är över och nu är det dags att prova gå på rutiner igen.. Idag slängdes jag in på ett extra pass och det va lika bra då jag ändå ska till Östmark igen för att fira min lilla syster som fyller hela 18 år idag! Jackiie blev med på jobb idag m...

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 januari 2016 23:50

Nu är ännu en video inspelad och klar för redigering.. Men det är ju själva redigeringen som alltid tar sån tid.. Det kan ta mig upp till flera dagar att få ihop något bra. Men det är väl mest en kul grej så vem ens bryr sig? Nu är jag i Östmark igen...

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 januari 2016 09:31


God morgon världen! Nu är det bara tre jobbdagar kvar av 12 på raken.. Ska bli himlans skönt att få sova lite längre än till 06.00. Det här är inte riktigt min grej känner jag. Jag som är så lat annars är helt totalt utsliten nu, på kvällarna är jag ...

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 januari 2016 12:24


Nu saknar jag min lilla piga alldeles för mycke. Hon är alltid så himla snäll och jag har aldrig mött en snällare hund! Som tur är får jag komma hem och träffa sessan idag! Min älskade Jackiie! ...

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 januari 2016 00:04


en av de få saker som ni kanske inte vet om mig är att jag fullständigt älskar att göra videos. Jag filmar så fort jag får chansen.. Jag tycker det är så förbannat roligt så det finns inte.. Men eftersom jag är en såpass "blyg" person som inte riktig...

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards