Alla inlägg under maj 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 31 maj 2011 12:10

Tröööött! Men kan ändå inte somna om om jag en gång har vaknat, gick upp i morse när Rickard skulle till skolan, imorron gör han sista dagen. Nu blir han allt stor killen min :') Snart funderar ja på att ringa min mamma så hon hmtar mej :) Finns absolut ingen ting att göra här idaaag. Nej nu ska jag gå. ha en bra dag alla !


Det spelar ingen roll vad det är någon säger, jag kommer ändå alltid finnas där för just dej, jag älskar dej sååå mkt !

 

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 maj 2011 13:17

Hej hallå i lingonSkogen! Har stäädat heeela huset idag och lekt av jackiie lite :) men just nu sitter jag och kollar på 24/7 eftersom min äälskling köpte det igår så bevakar jag dom som gud över jorden ;) heheheh..Hela helgen har det varit jobb, och idag blir det mer så jag hinner inte skriva så värst mkt men tänkte därimot lägga upp nån bild :) Ha en bra dag!


Gav min söta blommor nu i vecka när han va såå sjuuk : (

 Sen bara skit bilder, samt en fiske tuuur mä dööömm 

    


             

Av Hannah Lind Kareliusson - 28 maj 2011 11:57

Hej hallå alla där ute, Jahapp då sitter jag här igen, på en rast kan man väl säga, jag jobbar. Ska dessutom va på två olika ställen idag så jag har jobb mellan 09.00-21.00 ;) SKÖNT med pengar sen när lönen kommer vill jag lova. Jackiies Ettårs spruta är beställd. Hon ska få den på sin födelsedag :) Och imorron kväll ska hon tränas :)) Nämen, dags att kolla ut alla. SOLEN SKINER!! Wow licksom. händer inte all för ofta nu ju. Det bara regnar och regnar. Just nu väntar jag på att kusiin R ska vakna så jag har nått att göra :P Hehehee. För den delen ska jag nog få sova bredvid mitt <3 i natt :) Byter tillbaka rum nu. (Har visserligen sovit inne i ett mindre rum ett tag nu) Så inatt om jag nu orkar , sover jag med han :) Min min min.. <3 Han är sjuk också min lilla vän, har har nog haft allt,  Feber... Dyng förkylld...Tätt... (astma) kräkaa... allmänt svag har han varit min snoffnepnoffe .. Nej nu måste jag avsluta min rast och återgåå till jobb. Have a nice daay my friends! <3 Hannah

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 maj 2011 18:08

Lite fler bilder mina vänner :)


           




Av Hannah Lind Kareliusson - 23 maj 2011 22:18

  Nu är det Big Brother.. Följer ni det ? otroligt underhållande och ett satans bra tidsfördriv.. OCH ÄNTLIGEN RESTE GURKAN UT!! Här är resterande av dom,

Men Men men , jag skulle vilja att Rodney kom tillbakaa. Han va så jä*la bra :)

Men jag hoppas simon vinner :)



 

Av Hannah Lind Kareliusson - 23 maj 2011 21:49

Rickard är dödssjuk och tätt.. Stackars pojke, han mår inte alls bra nu.. idag har dagen bestått av jobb, jobb och mer jobb. Hade ett 11 timmars pass idag.. Det känns i öga nu de .. JAg orkar inte skriva mer, men jag kan lägga upp klipp från värmlands nytt..  :) Nu ska jag ta hand om min bästaste pojkvän medans vi kollar på Big brother ! HEeej dååå..


Sätt Spaden i marken



TorsbyRaggare-

Av Hannah Lind Kareliusson - 20 maj 2011 11:45

Lägger upp lite bilder :)

Philip och Colin :)      KOLLAAA HÄÄÄR :D


       Vilka gulliga bilder :)

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards