Alla inlägg under juli 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 29 juli 2013 08:42

Åå där va semestern över för denna gång. hade bara två veckor visserligen men ändå. det har gått lite för fort och å gesten jag har haft den senaste veckan är nu borta. dags att komma in i rutinerna igen.. jag har haft en underbar semester som bestått av dans, alkohol och hökörning,vänner,kusin,östmark,kärlek,renovering,s
ol,bad,syskon, i princip.. ( om vi nu sammanfattar de hela ) ja det har varit underbart helt enkelt! nähäpp! nu får jag väl börja dagen så jag kommer igång. jag har ju "bara" 10 h kvar av det här passet :) ha en fin dag världen! och du nina?! nu skriver jag ett inlägg ;) :-*

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 juli 2013 16:57

Lycka för mig är att ha någon att nomma hem till varje kväll, att älska, att bli älskad.. genom att bara sitta å tänka på honom blir jag pirrig, jag ryser o h blir generad lätt... han är så vacker, det vackraste mina ögon någonsin sett . i honom ser jag kärlek. med honom ser jag en framtid vilket aldrig har hänt förut. jag har aldrig nånsin förut kunnat föreställa mig en framtid med nån av mina föredettningar.. inte en enda av dom.. det är ingen lögn och jag skriver inte för att va elak.. men jag har levt i så många lögner och försökt intala mig själv att det här är rätt! det här är bra.. men de bara brast.. inget liv ingen gnista.. inte ens ett försök hjälpte. men jag är göD för allt som hänt.. det har tagit mig dit där jag är nu idag.. vi har snart varit tillsammans i ett år.. och det är sjukt! när fan sprang tiden ifrån mig? jag är lika nykär nu som då.. en nytändning kom springandes imot mig och gav mig ett smäll rakt i ansiktet.. jag älskar känslan..? jag älskar min man. den händiga som kan allt.. som tror han vet allt och han som kan slängaur sig de mest grisigaste jag nånsin varit med om.. men han är min, mitt liv och MIN FRAMTID! Jag vet hur man älskar nu och jag får tacka gud för att jag kunde lära mig de tillslut.. på riktigt! Så mycke jag lärt och så mycke jag knsett.. Otrohet kommer aldrig mer finnas i mitt liv, jag har ingen anledning till de när jag har den bästa av dom alla .. Jag skulle aldrig för mitt liv vara otrogen mot honom.. han är för underbar! inga fler svek är välkommna kn i mitt liv ... nu är de bara vi.. och vi ska leva de liv vi vill, på våran egna lönneberga Gård!

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 juli 2013 16:57

Lycka för mig är att ha någon att nomma hem till varje kväll, att älska, att bli älskad.. genom att bara sitta å tänka på honom blir jag pirrig, jag ryser o h blir generad lätt... han är så vacker, det vackraste mina ögon någonsin sett . i honom ser jag kärlek. med honom ser jag en framtid vilket aldrig har hänt förut. jag har aldrig nånsin förut kunnat föreställa mig en framtid med nån av mina föredettningar.. inte en enda av dom.. det är ingen lögn och jag skriver inte för att va elak.. men jag har levt i så många lögner och försökt intala mig själv att det här är rätt! det här är bra.. men de bara brast.. inget liv ingen gnista.. inte ens ett försök hjälpte. men jag är göD för allt som hänt.. det har tagit mig dit där jag är nu idag.. vi har snart varit tillsammans i ett år.. och det är sjukt! när fan sprang tiden ifrån mig? jag är lika nykär nu som då.. en nytändning kom springandes imot mig och gav mig ett smäll rakt i ansiktet.. jag älskar känslan..? jag älskar min man. den händiga som kan allt.. som tror han vet allt och han som kan slängaur sig de mest grisigaste jag nånsin varit med om.. men han är min, mitt liv och MIN FRAMTID! Jag vet hur man älskar nu och jag får tacka gud för att jag kunde lära mig de tillslut.. på riktigt! Så mycke jag lärt och så mycke jag knsett.. Otrohet kommer aldrig mer finnas i mitt liv, jag har ingen anledning till de när jag har den bästa av dom alla .. Jag skulle aldrig för mitt liv vara otrogen mot honom.. han är för underbar! inga fler svek är välkommna kn i mitt liv ... nu är de bara vi.. och vi ska leva de liv vi vill, på våran egna lönneberga Gård!

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 juli 2013 16:55

Lycka för mig är att ha någon att nomma hem till varje kväll, att älska, att bli älskad.. genom att bara sitta å tänka på honom blir jag pirrig, jag ryser o h blir generad lätt... han är så vacker, det vackraste mina ögon någonsin sett . i honom ser jag kärlek. med honom ser jag en framtid vilket aldrig har hänt förut. jag har aldrig nånsin förut kunnat föreställa mig en framtid med nån av mina föredettningar.. inte en enda av dom.. det är ingen lögn och jag skriver inte för att va elak.. men jag har levt i så många lögner och försökt intala mig själv att det här är rätt! det här är bra.. men de bara brast.. inget liv ingen gnista.. inte ens ett försök hjälpte. men jag är göD för allt som hänt.. det har tagit mig dit där jag är nu idag.. vi har snart varit tillsammans i ett år.. och det är sjukt! när fan sprang tiden ifrån mig? jag är lika nykär nu som då.. en nytändning kom springandes imot mig och gav mig ett smäll rakt i ansiktet.. jag älskar känslan..? jag älskar min man. den händiga som kan allt.. som tror han vet allt och han som kan slängaur sig de mest grisigaste jag nånsin varit med om.. men han är min, mitt liv och MIN FRAMTID! Jag vet hur man älskar nu och jag får tacka gud för att jag kunde lära mig de tillslut.. på riktigt! Så mycke jag lärt och så mycke jag knsett.. Otrohet kommer aldrig mer finnas i mitt liv, jag har ingen anledning till de när jag har den bästa av dom alla .. Jag skulle aldrig för mitt liv vara otrogen mot honom.. han är för underbar! inga fler svek är välkommna kn i mitt liv ... nu är de bara vi.. och vi ska leva de liv vi vill, på våran egna lönneberga Gård!

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 juli 2013 16:54

Lycka för mig är att ha någon att nomma hem till varje kväll, att älska, att bli älskad.. genom att bara sitta å tänka på honom blir jag pirrig, jag ryser o h blir generad lätt... han är så vacker, det vackraste mina ögon någonsin sett . i honom ser jag kärlek. med honom ser jag en framtid vilket aldrig har hänt förut. jag har aldrig nånsin förut kunnat föreställa mig en framtid med nån av mina föredettningar.. inte en enda av dom.. det är ingen lögn och jag skriver inte för att va elak.. men jag har levt i så många lögner och försökt intala mig själv att det här är rätt! det här är bra.. men de bara brast.. inget liv ingen gnista.. inte ens ett försök hjälpte. men jag är göD för allt som hänt.. det har tagit mig dit där jag är nu idag.. vi har snart varit tillsammans i ett år.. och det är sjukt! när fan sprang tiden ifrån mig? jag är lika nykär nu som då.. en nytändning kom springandes imot mig och gav mig ett smäll rakt i ansiktet.. jag älskar känslan..? jag älskar min man. den händiga som kan allt.. som tror han vet allt och han som kan slängaur sig de mest grisigaste jag nånsin varit med om.. men han är min, mitt liv och MIN FRAMTID! Jag vet hur man älskar nu och jag får tacka gud för att jag kunde lära mig de tillslut.. på riktigt! Så mycke jag lärt och så mycke jag knsett.. Otrohet kommer aldrig mer finnas i mitt liv, jag har ingen anledning till de när jag har den bästa av dom alla .. Jag skulle aldrig för mitt liv vara otrogen mot honom.. han är för underbar! inga fler svek är välkommna kn i mitt liv ... nu är de bara vi.. och vi ska leva de liv vi vill, på våran egna lönneberga Gård!

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 juli 2013 16:53

Lycka för mig är att ha någon att nomma hem till varje kväll, att älska, att bli älskad.. genom att bara sitta å tänka på honom blir jag pirrig, jag ryser o h blir generad lätt... han är så vacker, det vackraste mina ögon någonsin sett . i honom ser jag kärlek. med honom ser jag en framtid vilket aldrig har hänt förut. jag har aldrig nånsin förut kunnat föreställa mig en framtid med nån av mina föredettningar.. inte en enda av dom.. det är ingen lögn och jag skriver inte för att va elak.. men jag har levt i så många lögner och försökt intala mig själv att det här är rätt! det här är bra.. men de bara brast.. inget liv ingen gnista.. inte ens ett försök hjälpte. men jag är göD för allt som hänt.. det har tagit mig dit där jag är nu idag.. vi har snart varit tillsammans i ett år.. och det är sjukt! när fan sprang tiden ifrån mig? jag är lika nykär nu som då.. en nytändning kom springandes imot mig och gav mig ett smäll rakt i ansiktet.. jag älskar känslan..? jag älskar min man. den händiga som kan allt.. som tror han vet allt och han som kan slängaur sig de mest grisigaste jag nånsin varit med om.. men han är min, mitt liv och MIN FRAMTID! Jag vet hur man älskar nu och jag får tacka gud för att jag kunde lära mig de tillslut.. på riktigt! Så mycke jag lärt och så mycke jag knsett.. Otrohet kommer aldrig mer finnas i mitt liv, jag har ingen anledning till de när jag har den bästa av dom alla .. Jag skulle aldrig för mitt liv vara otrogen mot honom.. han är för underbar! inga fler svek är välkommna kn i mitt liv ... nu är de bara vi.. och vi ska leva de liv vi vill, på våran egna lönneberga Gård!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards