Alla inlägg under december 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 31 december 2013 11:03

Så jävla drygt! Jag vill juh inte lämna Facebook :( men va fan, det är ett problem för mig så jag måste... Ett tag iaf.. Gud vet hur länge! Idag jobbar jag. Men inte imorgon då ska jag sova ut.. Va skönt jag ska chilla som jag gjort under hela jul.. Och idag.. Ska jag bli odrägligt full och vimsa bort i ångan.. Jag vet inte hur den här jävla dagen kommer sluta. Den började iaf otroligt dåligt! Men det är bara att gilla läget å le vilket som.. Vilket skämt fy fan! Ha if en fin dag ni där ute! <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 december 2013 13:51

Jag har verkligen inget bättre för mig så jag kan lika gära sitta här och göra ingenting... 

det som är sååå *inne* just mnu är juh att skriva om året som gått eller om saker ni inte visste om mig.. Det kommer bli världens längsta inlägg därför skriver jag det bästa ocg sämsta med 2013 sen endel saker ni kanske inte vet? onödig fakta om saker ni egentligen inte bryr er ett skit om.. men vad ska jag annars blogga om? Söskallarna i lagårn? nej den äran får fan inte dom!


2013

Det bästa

Jag har inte mist nån.. 

Det sämst

När colin blev sjuk..

   

Nu 50 saker om mig! tråkigt men sant. läs å håll käften!


1. Jag är grymt Elak

2. Jag gömmer mig när jag blir för full

3. Jag kommer aldrig gifta mig

4. Jag skulle vilja flytta till stockholm

5. jag skulle aldrig flytta tillbaka till östmark igen

6.  Jag har åkt dit för att ha hotat en annan människa till livet

7. När jag va 8 ville jag döda min syster

8. Jag stanna kvar i ett förhållande endast för att jag skulle få Jackiie

9.Jag har varit otrogen mot 5 av 6 st

10. Jag är egentligen livrädd för att åka traktor 

11. som mest har jag vägt 113kg

12. Jag är svag för cola

13. När jag va liten ryckte jag ur blad ur bibeln för att ha nått att tugga på

14. Jag avskyr att säga HEJ DÅ när jag lägger på

15. Jag blir stressad av att sova ut

16. Jag är rädd för städredskap

17. Jag har gått ner mig i dyngstan

18. Jag är rädd för tomtar och äger endast två st.

19. Jag får ticks när jag är trött

20. Jag får ont i fingrarna av kylan

21. Jag har knappt nån mättnadskänsla

22. Jag blir deprimerad och galen av gropar i smörpaketen

23. jag har mens två gånger per månad

24.  Det finns 4 personer som jag skulle vilja plåga till koma

25. jag är livrädd för mörker och totto.

26. Jag har otroligt dålig balans och tacktkänsla

27. Jag har gjort två aborter i mitt liv

28.  Jag använde napp tills jag gick i sjuan

29. Jag tog min första riktiga fylla när jag va 18.

30. Jag hade sönder korset jag bar i kyrkan när jag tog konfirmation

31. jag kan buktala

32. jag tycker ögonbryn är äckliga

33. jag borstar tänderna med varmvatten tack vare per.

34. Jag får kvälvningar av tomater men äter allt annat..

35. jag känner mig oftast ensam

36. Jag litar inte på någon

37. jag är en lat subba.

38 Jag älskar att göra videos

39. Jag skulle inte klara mig utan min mobil

40. Jag ska ta bort min facebook då det har blivit ett problem för mig.

41. Jag tänker på pappa,philip och colin varje dag.

42. Jag är fattig

43. jag är osäker som person

44. jag vågar inte prova på nya saker

45. Kenth är min bästa vän

46. jag lever inte det liv jag egentligen vill. ( men vem gör de?)

47. Jag saknar höglunda

48. Jag blev klar med 9ans matte kurs när jag gick fjärde året på stjerneskolan

49. Jag jobbar som personlig assistent

50. Jag saknar någon.


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards