Direktlänk till inlägg 28 augusti 2014

7 frågor får dumma svar!

Av Hannah Lind Kareliusson - 28 augusti 2014 09:39

Endel frågor får svar!
1. Men Hannah varför är du så bitter när du skriver?
Jag är inte bitter. Det är mina fingrar som styr det är dom som flödar över å smeker tangenterna så dom bestämmer mitt skrivande? Nja inte riktigt kanske, jag skriver om det som känns just för stunden..
2.Varför kan du inte skriva om roliga saker som sex?
varför skulle jag vilja yttra mig om det? Sex? En siffra? Siffran sex kommer efter 5 och innan 7. Den är rund med en svans uppåner.. Vad mer kan ja skriva? Kul, jäkligt kul. Jag fatta vitsen men sex är inte de största ämnet för mig att yttra mig om som sagt. Sex är något man har, inte skriver om. Men jag antar att du som vill att jag skriver om sånt "roligt snusk" inte har en aning om vad det innebär. Men va med på biologi lektionerna vett ja så lär du dig snart. Eller så kan du googla.. Internet är sååå fullt av info om du bara visste!

3. Vad önskar du?
Att jag va vän med Olof Palme (stav??) å lånade pengar av honom dagen innan han dog!
Nöjer men ett långt å lyckligt liv? Nej det kan man ju inte önska. Dom flestas liv är nog som en bergådalbana rätt varrä ä!

4. Kan du sluta skriva i dialekt?
Nää dä vetu jä kan int. Höger skull jä? Kan int du slut å läs da?

5. Nämn någon som har ändrats i landet under din uppväxt?
Piggelinen har gått upp med 4kr... Buhuuu....

6. Är du kär?
Nej men de fattar ni väl att jag inte är! Är väl bara ute efter pengarna! Puckon!
Klart jag är annars hade jag inte stannat så länge?

7. Vad kommer du att rösta på den 14 september?
Vem har sagt att jag SKA?
Men jag hade faktiskt tänkt att rösta på mitt egna Hannabananas banan parti! ?? gratis bananer till alla!!

Ha en firtsatt fin dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Lind Kareliusson - 18 januari 2016 14:33


Helgen är över och nu är det dags att prova gå på rutiner igen.. Idag slängdes jag in på ett extra pass och det va lika bra då jag ändå ska till Östmark igen för att fira min lilla syster som fyller hela 18 år idag! Jackiie blev med på jobb idag m...

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 januari 2016 23:50

Nu är ännu en video inspelad och klar för redigering.. Men det är ju själva redigeringen som alltid tar sån tid.. Det kan ta mig upp till flera dagar att få ihop något bra. Men det är väl mest en kul grej så vem ens bryr sig? Nu är jag i Östmark igen...

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 januari 2016 09:31


God morgon världen! Nu är det bara tre jobbdagar kvar av 12 på raken.. Ska bli himlans skönt att få sova lite längre än till 06.00. Det här är inte riktigt min grej känner jag. Jag som är så lat annars är helt totalt utsliten nu, på kvällarna är jag ...

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 januari 2016 12:24


Nu saknar jag min lilla piga alldeles för mycke. Hon är alltid så himla snäll och jag har aldrig mött en snällare hund! Som tur är får jag komma hem och träffa sessan idag! Min älskade Jackiie! ...

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 januari 2016 00:04


en av de få saker som ni kanske inte vet om mig är att jag fullständigt älskar att göra videos. Jag filmar så fort jag får chansen.. Jag tycker det är så förbannat roligt så det finns inte.. Men eftersom jag är en såpass "blyg" person som inte riktig...

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards