Alla inlägg under juli 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 22 juli 2011 23:12

Spelningen på CountrFestivalen2011!

Lägger upp bilder bara...          


Av Hannah Lind Kareliusson - 17 juli 2011 17:30

Det regnar ute..... Mycke också. trist väder, men söndagar är ju också rätt så trista faktist. Jag har haft en väldigt trevlig helg med mycke trevlig musik och sällskap förståss :) Rickard m.f spelade på Country festivalen, båda dagarna faktist.. Dom är så duktiga såå :)  Och min sötaste älskling kom till torsby igåår, Jennie <3 gud va jag har saknat henne . :) SÅÅ HÄÄÄÄR MKT! ;) Heheh

Aja, men nu sitter vi här, Jag rickard febben å keeeenth.. och kollar på Albert&Herbert! Hahahhaha ;) ha en bra söndag alla så ses vi framöver ;)


                  



Av Hannah Lind Kareliusson - 11 juli 2011 17:10

Nu är Rännbergsturen avklarad och det va JOBBIGT! men verkligen värt de, min pojke blev överlycklig när vi kom upp :) Han har aldrig varit där inte jag heller för den delen :) MEN JAG GLÖMDE MITT LÄDERKOPPEL DÄR!! Klantiga jag :'( Usch å fy,  Lite bilder kanske ? :)


         

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 juli 2011 23:12

Nu försöker jag skriva här igen, men jag kanske gör ett inlägg idag sen kan det å typ 3 år till innan ag orkar skriva ett annat till ! Just nu, idag i denna sekund kollar vi på nån handlings film om Elvis spelar Tp och bara njuter av min lediga kväll/morgon :) Imorgon ska jag verkligen sova läänge! men sen måste vi städa :'( DEPRIMERANDE. skulle allt vilj ha en lägenhet snart, tror inte min vän är så svår på den fronten heller :) Skönt med eget, där man kan göra som man vill med bara ens egna saker.. Nej nu ska jag fortsätta spela så vi ses ;)


Lite bilder, bara vanliga bilder..


             

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards