Alla inlägg under maj 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 31 maj 2013 23:05

vi tar alla dagen som den kommer. alltid.. ikväll åskade det för första gången på riktigt för mig iår.. jag stod som helt förstenad intill vattnet som blev vågit och ännu blötare av all rusk å regn.. du hemska känsla! varför finns du? åt helvete med thoor! jag vatar honom mer än något! mer än helvetet själv.. han bara förstör min dag. alla dagar! nej nu ska jag sova! jag måste upp tidigt då plikten kallar! godnatt!

Av Hannah Lind Kareliusson - 24 maj 2013 13:25

Trött är bara förnamnet på vad det är jag är idag. Jävla skit dag! och som jag längtar hem. HEM! till Jackiie speciellt.. Nu är jag ensam. helt ensam. Därför tog jag en rullstol och rulla ner till sjukhusbiblioteket för att just sitta vid en dator... Bättre tidsfördriv finns väl knappast?

Det här tangentbordet måste va nått av de drygaste jag nånsin skrivit på... Gammalt kritvitt och aaaas fult!

Och jag ljuger inte när jag säger att jag verkligen har vsovit dåligt inatt.. fy satan! första gången vaknade jag vid 4 och undrade på vart jag va. Jag vill bara hem! hem hem hem! NU typ...

Barnaskrik, lidande,rullstolar,morfin,personal,konstgjord mat,sterilt..

listan kan nog göras lång med frågan; vad tänker du på när du är här hos oss?

;Typ, skynda er för fan så vi får åka hem! fast så skulle man väl aldrig säga. så därför verkar man intresserad och nämner allt annat ist!

Vilken lögnare jag är!

bla bla blaaa..


Heavens one fire!

Av Hannah Lind Kareliusson - 23 maj 2013 21:34

Ligger helt äckligt konstigt i den här jävla sängen! kan bero på att jag måste ligga på kant för att laddaren ska räcka till mobilen.. idag har jag gjort massor! jag har bla suttit.. ätit.. tittat.. väntat.. suttit.. väntat osv.. här går det inte alls snabbt.. men om ca 22 timmar får jag komma hem igen! till mina fina! men en natt på hotell är väl inte fel de hellef? (patienthotell dess värre!) kyss mig va tråkigt jag har/haft idag! och på tvn finns inget att se heller som vanligt! Just nu kollar jag på ett naturprogram om utdöda pandor. ganska cool faktist. ännu coolare skulle det ha varit om de kunde vara på svenska ist för på finska... bla bla blaaaa va bitter bag är idag! nej god natt för faaan!
yeeeeeej!

Av Hannah Lind Kareliusson - 22 maj 2013 20:40

Funderade jag faktist på att göra men ågrade mig ganska snabbt igen, men om du bloggar och brukar göra videobloggar kan du länka din blogg adress till mig! Jag tycker det är  jätte kul med folk som videobloggar! dock följer jag inte nån jag känner som gör de. eller ja ni kan länka mig eran blogg ändå så jag kan få följa er!

jag läser hellre bloggar än att sitta på facebook. Just nu följer jag ca 10 st bara, och dom går jag igenom varjhe dag. om ocg om igen! Gillert!

ad gör jag nu? jo jag sitter och ska alldeles snart kolla på en film med hjärtat.

så då måste jag lägga bort datorn då han ogillar skarpt att jag gör något annat än att kolla med honom. Dagen i all ärä har bjudit på jobb och en massa skratt...

Suck, där ljög jag!  tror inte jag har skrattat en enda gång idag.

inte ens åt mina egna underbart roliga skämt som jag brukar tänka för mig själv! ha ha ha.......................

Och som vanligt får jag inte fram några bilder från huset idag heller. Men det finns endel av dom på min Instagram! . Lindkareliusson

där kan ni se de mest. ( där är jag nog mest aktiv just nu) Men det gr framåt! imorgon ska golvet läggas in! det blir väl spännande! Ha en fin kväll alla! nu måste jag lämna datorn ifrån mig!

:-* Puss på er!


 


i still remember the first time we..

<3










Av Hannah Lind Kareliusson - 20 maj 2013 21:35

 Fin dag med min fina familj, man måste prova att tänka på annat. även om det kan ta imot..

Vackra Nina sov när jag kom hem. Snuttan miiin!

Det finns egentligen inget jag vill vara inne och skriva om men ändå lik förbannat sitter jag här. tom... helt jävla tom på ord, varför ens loggade jag in? vad är meningen med det här inlägget? inte ett skit! 


Det är svårt att leva när man vet vad hjärtat vill! 

Av Hannah Lind Kareliusson - 19 maj 2013 14:53

Jag är inte mer än människa!


Jag tänker inte finna mig i hur andra människor tycker jag ska göra hela tiden, jag bestämmer själv vem jag vill vara och VAD JAG VILL GÖRA! Era åsikter och meningar spelar ingen roll jag är gammal nog att fixa det där på egen hand. TACK!

Det skrämmer mig hur människor kan vara så hemska mot varann, människan måste vara skapt till det onda! Och samma saker händer gång på gång.. Därför skiter vi i det.. vi lämnar de i

onda bakom os och springer allt vad vi kan.. Jag klarar mig utan att titta i backspegeln, Vi går vidare i livet och möter upp nya utmaningar varje dag.. Jag har inte orken till att sitta kvar här längre

vi ses

<3


 


Av Hannah Lind Kareliusson - 17 maj 2013 19:42

Endel av alla bilder kom ut :) fråga mig inte hur jag gjorde för det vet jag faktist inte :s NU sitter jag här helt ensam, eler jag har juh "barna". Otroligt va statestiken springer iväg så fort jag skriver ett inlägg jag är nog intressant att följa antagligen! Och så vill jag bara säga att JAG GODKÄNNER INGA KOMMENTARER! Jag klarar mig bättre utan dom ;)

 Jag måste faktist va som alla andra och HissaochDissa lite, ingen förklaring bara 10 saker till varje kategori....


 

Hissar


Let's Dance

Mammas Pojkar

iphone 

Sommar

Selma spa

Syskon

Fotboll

Instagram

Redbull

sex



Dissar


Hunger

Sjukdom

Väntan

MarsKatt

Diesel

Provoceran

Svartsjuka

Slitet hår

Ensamhet

Kryddad sprit



Kiss my aaaaass!!!!!!!







Av Hannah Lind Kareliusson - 17 maj 2013 19:18

De

                                               

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards