Alla inlägg under september 2011

½!

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 september 2011 16:14

Av Hannah Lind Kareliusson - 6 september 2011 23:41

Idag har jag haft enheeel dag med bara jobb, ett 11 timmars pass lyckades jagåterigen att pricka in :) Men det är härligt när man trivs, det är speciellt, men såå roligt för de mesta.. nu har jag en halvtimme över ungefär innan jag ska springa upp i sängen och lägga mig.. Så då passade jag på att pröva å byta disaajn ;) HAHAHAH! va tycks om den? ( jag har inte såå bra fantasi)

Iallafall, Jackiie sover numera nere för att Rickard blev så tätt sist, och det berodde nog delvis på Jackiie, och så städar jag där uppe två gånger i veckan nu, förut kanske de blev 1 gång i månaan, Högst! men nu har jag tiden att förändra och reparera skador så nu ni :) Horton är våran nya familjemedlem här i huset, världs sööt. men Jackiie är inte så jätte glad i honom naa :) Men det får laa gå, hon vänjer sej nog hon med till slut, nej nu blire nog snart att skalla kudden, imorron väntas mer jobb och senare på det blir det hundkurs med min Jackiie och sötnöts Thelmaa <3

God natth folket!



Horton


 




Bloppis-annons
Av Hannah Lind Kareliusson - 5 september 2011 21:04



Djur & tillbehör, Säljes - Torsby (Värmlands län)
Pris:    4 294 967 295:-
 
Av Hannah Lind Kareliusson - 5 september 2011 20:41

åå däääär, kom kvällen.. det är väldigt mörkt ute nu.. Fy vad hösten kom fort, eller vad sejer ni ? :/ Idag har jag iaf varit med sötaste syster kristin :) Kul see.. btw, vart i östmark är det inte översvämmning ungefär ? Hyffsat med vatten har det kommit nu ni. det är inte såå kul naa. Jackiie springer runt och spanar in våran nya familjemedl. Horton, världens mesigaste hund har jag nu kan ja lova er :) Hahahahah.. Full rulle. Kollar på Idol med Febben å Rick nu. Så jag får väl gåå.. Ha det braaa. <3


- Rickard är för mej världens bästaste Pojkväään! <3

l


Kollla in ;) men se bara, INTE RÖRA!

 

   

Av Hannah Lind Kareliusson - 2 september 2011 16:38

Japp det blir jag, eftersom min kärlek ska ut på roligheter ikväll, Och i det här läget stannar jag nog hellre hemma själv :) Hehehee... Ikväll ska jag bara vara ,  Men just nu kollar vi på Madicken :) Bra film de ni. Maten är avklarad och Jackiie är också rätt nöjd, bara att invänta vad som kommer ske hr nest.. vi hörs före vi ses mina vänner och ovänner :)



               

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards