Alla inlägg under juli 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 juli 2012 20:59

Jag lär mej nya saker varje dag, Jag är inte den ni tror. Verkligen inte. Jag är snäll.. Mot dom jag tycker om.. Det händer så otroligt mycket runt om m ej nu.. Saker jag inte förstår. Saker som är bra.. Sånt som gör mej väldigt glad :') Jag älskar det här! Jag vet att det är tidigt efter en sån kort tid. Men jag mår inte dåligt av det så vad är poängen? Jag ska inte berätta mer än nödvändigt, Men Jag ser människor nu som jag aldrig lagt upp ögonen föär nu.. Jag umgås med dom. Dom kallar sej mina vänner. Vilket jag älskar! Jag har inga måsten inga krav ingenting sånt! Jag lever och är glad för varje minut jag har! Jag är såå lycklig.. Men bakom varje lyckliga flicka finns det svarta hålet.. Mitt får ni inte veta än.. Hur mycket ni än vill. Nu måste jag sova.. Ha en fin natt alla! Det ska jag ha, för nu väntar jag natt besök ;)  Puss på er!

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 juli 2012 00:46

En gammal film är på.. den hackar eftersom jag inte är så snäll mot skivorna.. Jag slänger dom på hög istället för att lägga tillbas dom i frodralen.. Latemans grej ellerhur? Varenda jävla film ag har handlar om just kärlek, och det är ju inte precis vad jag behöver nu.. men romantik jagare som jag är så kan jag inte annat än skylla på mej själv eftersom jag bara köper de skräpet! Och nu säger jag det här för sista gången! Att jag och Rickard inte är ilag längre har ni (Speciellt ni som jag INTE känner) absolut ingenting med att göra! Låt det bara vara.. Jag orkar inte med er? Det är väl självklart att det är lika jobbigt att göra slut som att bli lämnad? Men ni kanske inte fattar det ändå .. så jag skiter i er nu.. Nej Sängen och Min fina Jackiie väntar.. Dags att sova, God natt världen! 


         


Med vänskap från mej !

Av Hannah Lind Kareliusson - 2 juli 2012 22:43

Fiinaste flickan i världen! Nyss hemkommen från en underbar cykel tur med mitt lilla hjärta.. :)

Och nu sitter jag har, helt tom på ord. Jag har inget att skriva, absolut inget.. Så jag skiter i det. VIN sen säng! God natt!

 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards