Alla inlägg under april 2012

-.-

Av Hannah Lind Kareliusson - 26 april 2012 09:49

Jag vet inte ens om det här inlägget kommer fram.. Det har aldrig funkat förut att blogga från mobilen.. men det märker ja.. igår fann ja en gammal dagbok som va skriven mellan 09/10. Jätte roligt att läsa och se.. att kunna kolla tillbaka på vad som varit.. men det tänker ja inte visa någon för det är ganska personligt sånt jag aldrig skulle skriva här ;) haha.. men ja kan seja att nästan allt handlar om Rickard.. tänk att det är 4 år sen ja slog upp ögonen för honom? att jag råka somna där.. att ja bara kunde skriva med honom på veckorna att ja redan då va kär.. åå vi gjorde förbjudna saker.. men ja pngrar inget i mitt liv.. för allt som hänt har fört mej hit där jag är idag.. tänkvärt! ( dock ångrar ja allt ont vi gjort folk som inget vet) ;) Ha en fin dag!

Av Hannah Lind Kareliusson - 22 april 2012 10:56

Kaffe dags.. Hur skulle man annars överleva dagen? Tss.. Igår va en riktigt trevlig "Slom" kväll.. Massa vänner och en massa jävla små fisk..  Men jag stannade inte så värst länge eftersom jag skulle upp idag och jobba. Så nu sitter jag här..


_________________________

Ibland får man LOV att vara misstänksam..

Typ när man får ett sånt här sms? WTF?


- Älskling ja saknar dej

med ä hos ronny å

sandra kan förkla

R

A imorn v

Arför hör Av dig imorn innan

du åket på joobb ja älskar

deeej puss <3


- Zzzz...


Haha, Fatta ni den ?

Sicket Pujckojs....................

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 april 2012 16:47

Haa, hur kunde jag veta ? jag kände det bara på mej , att just du läser min blogg. Men som sagt är jag inte ute efter läsare.. Skiter fullständigt i statestiken. Bara jag får skriva av mej .. Just nu ser jag på nån kass film, Och väntar på att bästaste Nina och Melina ska ringa dit mej för en kväll i vårat tecken.. Jag gillar! vi får ses. Det är trots allt fredag.. Så jag hoppas på Viiin ! :) Hej dåå dagboken.. Vi ses imorron..

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 april 2012 21:38

Det gör ont, Det gör så otroligt ont.. Det värker... Men det är smärta jag kämpar för att få.. Benen bär mej inte mer idag.. Så här sitter jag.. Helt slapp.. är nu hemkommen från en prommenad till affären, Bollspel med barn, Springtur innan träning till träning.. Träning, Oxh slutligen Jackiies 2 kmes prommenad.. Hurtiga jag.. Men nu ska jag synda.. Det är både bra och dåligt.. Nej nu måste jag ..... Grrrhaaah..

Nej jag säger inge mer.. Min vackra, har tänt ljus i duschen, Vilken älskade jag har.. Så ömt, så vackert, Så mycket kärlek..  Kärlek är vad de är.. Ha en fin kväll alla.. För det har jag..


     

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 april 2012 08:56

Jag bloggar inte numera för att få besökare, Jag gör det för att kunna skriva i min egen dagbok om vad det är som händer. Vadjag känner och vill. Men allt kan man ju inte yttra sej om tyvärr.. I vilket fall har jobbet Kallat på mej idag så jag ger mej på ett 11 timmars pass som jag har LÄNGTAT efter! Har velat jobba mycket dom senaste dagarna.. Kanske för att jag inte kunnat? Men så är det väl, Jag skulle inte stå ut med Tanken att vara Arbetslös.. Fy vilken skit, Bara en massa ångest. Deprimerad blir man på köpet.. :( Stackars er små själar som inte haft turen att finna något än.. Jag lider med er.. (Eller ja, Delvis) Man måste ju kämpa, Och kämpar man inte får man inget.. Så är det här i värlen.. Idag är det meningen att jag ska gå på Min Lååånga ledighet.. 6 dagar närmare bestämt. Men jag vill Jobba. Jag vill inte sitta hemma. Jag måste ivääg. Så jag får ringa min Chef sen och se vad hon kan erbjuda mej :) Tack å lov finns det alltid nått at göra .. Nej som sagt. Jag jobbar så jag får väl fortsätta med det! Tjoohoo!


Av Hannah Lind Kareliusson - 10 april 2012 21:52

Jag saknar dej mindre och mindre,

Det kommer annat imellan och det är bra..

Jag har glömt dej en vacker dag!


Jackiie sover, Min vackraste ägodel.. Så dyrbar. Jag kan sitta och kolla på henne länge för att se hur hon andas, Drömmer och vilar.. Hon är den bästa.. Varje dag tänker jag alldeles för mycket. Det är inga vanliga tankar, Det är inga tankar jag borde ha som förlovad, Men jag tänker.. Det kommer jag aldrig ifrån. Jag skulle kunna göra vad som helst för dej. Jag vill visa dej att jag kan bli bättre. Jag är bättre.. Men jag har aldrig haft utseendet.. Det tappa jag nånstans på vägen när jag var liten.. När man inte brydde sej om hur man såg ut..  Men det gör alla nu, Jag kan absolut inte gå ut utan fondation.. Det finns inte. ALDRIG! även när jag ska sova sätter jag på ett lager.. Sjukt va ? nej . Jag kan inte yttra mej mer, jag vill inte .. Han vet..


<3

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 april 2012 19:57

Jag skriver inge mer idag.. Jag har redan sagt för mycke... Blaaa..


           

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 april 2012 19:49

Jag skriver när jag vill, näör jag orkar, när jag kan.. När jag har något att skriva om.. Men nu , just nu idag måste jag bara få ur mej något.. Bara skriva ner vad i satans fan som helst.. även om det inte är sant.. För det är ju bara jag som vet det.. Eller hur?


"Jag tänker på dej, så inihelvete mycket, Jag drömmer om dej, Jag tror jag till och med kan seja att jag saknar dej. Men du behöver inte säga något för jag vet att det aldrig kommer bli som jag vill... Jag får aldrig som jag vill, jag är van.. jag kan det här.. Jag skulle aldrig våga. Du är för stark. Du är vacker.. Jag skulle aldrig vilja såra dej igen.. Du skulle hjälpa mitt slitna hjärta att komma upp på rätt spår igen.. Bara din vänskap. Skulle värma mej.. Jag tänker så jävla fel nu. Men det är så här jag känner.. Så vad ska jag göra åt det? Bara en kyss kan göra mitt liv värt att leva.. Jag tänker på dej, Jag tänker mycket på dej. Bara så du vet.. "


Jag kommer Alltid stå kvar här i vårt gammla kapitel och vänta på dej .

 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards