Alla inlägg under juli 2014

Av Hannah Lind Kareliusson - 8 juli 2014 19:03

Själen tog semester så jag har landet nere vid öjeviks Gård. Hästcentret här i rottneros. Såå himla fint är det här, en massa gnägg, hovar och fryst som låter.. Här är det lugnt, här kan man vara i timmar man blir aldrig uttråkad.. Hit ska man åka om man vill vila lite. Det perfekta stället för att söka Ro.. Idag har jag varit gräsätare hela dagen. Per åkte hemifrån runt 5, va hem i högst 4 minuter förut för att byta om och reste igen så jag har varit ensam hela dagen, förutom Jackiie. Och min fina vän Vicktoria förståss.. Och igår va vi i mariebergsskogen med trollungarna Mischa och Li ? så himlans kul! Bilder säger mer än ord!

Av Hannah Lind Kareliusson - 6 juli 2014 15:33

Nu kan jag äntligen andas utr igen, för igår gick jag på semester.. Puuuuuh.. Va skönt att bara få vara.. sova hur länge jag vill och jag behöver inte göra ett dugg. Nej nu ljuger jag allt. Jag har semester från ett jobb. Men eftersom jag är *Bonde* finns det alltid nått att göra här, om man vill. men jag ser inte allt som andra ser ska göras. men just nu vet jag att jag bör klippa gräset, olja bordet, torka av stolarna, städa, plantera om blommorna, rensa i växthuset, rusta upp i maskinhallen, städa vid Bella, klippa buskarna, rensa i grusgången,städa bilen, med mera... men jag orkar inte. varför? jag är tom. tom på luft och ork. min kropp är inte överrens med min hjärna idag. inte med nånting. men jag lagar faktist mat nu. så nått borde jag väl få gjort ikväll? så jävla lat och orkeslös kan jag väl inte va hela dagen? Min älskade är ute och håller på.. Som han varit hela dagen. Han ser man inte mycke av på sommarn. Men han är guld värd för de och jag vet vad det är som måste göras så det är fölrståligt! Jag älskar det här. Ha en fin kväll!


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 2 juli 2014 08:59

Idag är jag naturlig, känner mig naturlig.. Ser så där lagom ut.. Jag sticker inte ut, ingen lägger märke till mig.. Vilket är bra. Jag har ingen lust att prata mer än nödvändigt med någon jag vill bara va... Jag jobbar, jag andas, jag älskar och jag tänker. Så kommer min dag se ut. Undrar vart dörren är? Vart kan jag springa ut? Ut från mig själv? Och möta världen med en käft smäll? Jag vet inte. Ibland vet jag ingenting.. Men nu vet jag iaf att jag måste leva och göra det jag har betalt för. Tack för att ni lyssnar. Vi ses senare!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards