Alla inlägg under december 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 28 december 2011 09:25

Halloj kött å blåbär, det va inte igår precis som jag va in här. Men nu måste jag väl börja använda sidan igen eftersom min facebook reser käpprätt åt helvete :) Jag och Rickn har bestämt oss för att ta bort våra facebooks eftersom det är beroendeframkallande och en SAMHÄLLSPROBLEM! "Välkommen tll facebook, det du inte vet om dej själv vet alla andra" Löjligt ellerhur ? så därför använder jag/ vi oss av denna sida för att publicera vårat underbara liv tillsammans :) Heheh.. MEn tillbaka till verkligheten, just nu är det jobb, är tillbaka efter en veckas ledighet vilket innebär att jag jobbar på nyår, vilket inte gör mej nått för då tar jag mej ju hem om jag ska någonstans ju? eferssom jag ICKE skall dricka! Känner mej som den enda i världen som ska va nykter men ? det tror jag väl inte na ? ;) Heheh. Idag när jag kommer hem skall det STÄDAS! Som jag bara älskar :) <3 Hmmm, och förflytta bilder. Men frst till Monica å Binge :) Inatt blev det en vistelse i rådom.. Underbart!  Spelade poker med bent,rick,och thomas i natt .. Och eftersom jag är den bästa på att spela vann jag såklart :) nej men ni, jag jobbar som sagt så har andra sysslor att göra nu! Now im Back! ;) See yaaa!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards