Alla inlägg under november 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 november 2012 21:24

Vilken dag ! lärorik på många sätt och vis.. har haft två underbara trollungar här inatt.busungar men ack va jag älskar dom! blir själv taggad till en egen liten baby. va mysigt.. Jag är otroligt glad för det jag har! Per är den Sötaste av allt här i världen,den snällaste och charmigaste av pojkar ja nånsin mött.. :') men
min älskade är just nu vid en vän som verkligen behöver honom ikväll och jag ligger med jackiie tätt intill och kollar på Beck.. som vanligt en söndag kväll.. Imorgon blir det jobb.. klämer in ett 11 timmars pass.. extra ;) det är aldrig fel :)

neeeej men kan ingen komma hit och röra om lite? Jag behöver nått att skriva om.. nej G.natt :-*

:)

Av Hannah Lind Kareliusson - 24 november 2012 15:48

Har haft en sån otroligt fin dag i kära östmark idag.. Jag har verkligen varit hemma.. Det va ett tag sen, Allt från kärleks sökande getter till bastubad,barn mys , god mat och vänner samt familj.. Jag älskar att vara här. Att bara komma tillbaka å bara vaa.. :) Theres förgyllde min dag mest! Hon är den mest perfekta och hjälpsamma person jag nånsin mött.. mitt hjärta. Min bästaste vän nånsin! Och att inte förglömma min kära Far! som jag har saknat honom! Han är juh den man jag ser mest upp till.. Han gav mig liv! Han är såå bra! Men just nu, sitter jag och Jackiie i mitt gammla flickrum och rotar i lite no9stalgi saker jag haft sm barn, Va underbart roligt att finna sånt.. Man kan bara se tillbaka och le för sig själv :) Jag fann ännu en gammal dagbok.. Och det är en liten motgång att öppna dom men då kan jag juh bara tänka att det var då. Och jag lever nu.. Det är sånt som hände då och nu har jag funnit min plats och är lycklig! så här vill jag alltid ha det.. 

Livet är bra lustigt ibland.. Tack alla, som finns i mitt liv!

Inatt får vi natt besök av älskade Colin och Philip. ÄNTLIGEN! <3

Nej,  Nu ska vi leta mer för att se vad vi kan finna fram :) Ha en fin kväll alla! <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 18 november 2012 09:57

Jag vet inte vad jag ska skriva om.. jag kan inte skriva vad som helst.. men jag vet vad jag vill och måste! vi lever i nuet och tar allt så förgivet. Det är så här det ska vara och det är såhär zu måste leva.. ingen kan tala om för dig vad du ska göra! men dom kan prova på ett proveccerande vis att påverka dina livs val.. ångesten tar över bra mycke ibland utan någon direkt anledning.. Ja jag säger då de. vem fan har påstått att livet ska va lätt? som en dans på rosor? Jag spelar aldrig fröken lycklig.. Det är så det är.. miljoner tankar ett fåtal ord.. nej nu vill ja hem.. jag irkar inte sitta här och vänta på att tiden ska rinna ut.. jobbiga söndag! det här kommer bli en låååång dag på jobbet! Ha en bra dag alla!<3

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 november 2012 11:11

Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur lycklig jag är.. om min underbara sambo, mitt nya liv och alla mina fina vänner! Jag har fått det så bra och jag kan nog inte riktigt beskriva hur glad jag är.. Det finns verkligen en mening med livet. Det vet jag nu :) Deet finns ingenting och absolut ingen i världen som kommer kunna förstöra mellan oss.. för det vi har är det finaste någon kan få.. jag tror inge ont och dömmer ingen genom att lyssna på rykten.. att vissa har dåligt att göra om dagarna kan ja bara skratta åt.. :)
Ha haa...

nu finns det bara rester kvar ;)

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 november 2012 12:16

Att flickan kunde ha sån tur att träffa en sån vacker prins till slut. jag kunde alsrig i min vildaste fantasi ana om att jag en dagskulle hitta mannen i mitt liv! Jag trodde jag va fast i den där hålan.. för all framtid.. leva kvar i samma mönster i samma by.. att aldrig hitta ut där i från.. att leva med lögnen att jag älskade någon.. Den känslan försvann för längesen.. Rädd för ensamheten stanna jag kvar för att inte bli den där "ensamste flickan i världen" att ha någon va trygghet.. elker det är de.. att känna sig älskad är guld värt! att älska är större än universum! att ha turen av en slump finna en person man en gång suktat efter och få ett liv.. skapa en framtid tillsammans.. absolut att se en framtid.. att planera prata om saker man vill ska hända gör mig bara lycklig! men jag ångrar inget.. inget förhållande jag haft, inte att jag träffat eller lämnat någon.. INGENTING! för hade jag inte levt det liv jag har, hade jag förmodligen inte varit här idag! Men jag saknar.. alla vänner där hemma.. Theres, ljuset i mitt liv! den absolut bästa vän jag någonsin haft.. det är svårt att vara ifrån henne.. hon förstår, hon lyssnar hon är underbar.. Jag önskar att jag kunde göra mer för henne än att bara lova saker ja inte kan hålla! Jag älskar henne! så otroligt mycket!
nya vänner ersätter inga gamla! men jag är glad för det jag har.. och det borde jag visa mer ! man tar livet förgivet! aaah, That's Life!

Av Hannah Lind Kareliusson - 1 november 2012 08:34

Vet ni varför ert förhållande börjar så perfekt, men sedan vänder allting från ingenstans?

För ju mer tiden går, desto mer känslor får du.

Desto mer försiktig blir du och desto mer svartsjuk blir du.

Men vissa gör felet att dom visar det på fel sätt.

Från början tycker du tex att det är okej att han/hon går ut och festar,

men efter några gånger börjar du känna en viss osäkerhet. Du blir rädd att f

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards