Alla inlägg under september 2014

Av Hannah Lind Kareliusson - 23 september 2014 09:58

Känslan som kryper genom kroppen när man känner lycka är oslagbart. Finns det något finare än att älska och älskas? Livet är bra vackert ibland.. Så här vill jag alltid ha det.. Frosten och kall graderna kryper på. Nu är det verkligen höst.. Det kommer bli en fin vinter iår. Det tror jag.. Jag känner det. Typ långt där inne nånstans.. Idag kommer det bli en fin dag. Så fort dimman hinner lättna igår hade jag en fin kväll med finaste kusin. Så underbart roligt när någon kommer hem till mig, jag och Pelle blir så trå på varann då vi alltid är tillsammans då allt går som på rutin. Det finns alltid mycke att göra hemma. Speciellt nu i sommar och höst har det varit rörigt med många motgångar.. Men jag hoppas på en bättre vinter. Jag visste inte att det skulle va så "krävande" att vara bonde.. Man måste alltid va förberedd på de värsta, man kan inte lova en massa saker för man vet inte om det händer någon oväntat hemma. Nån kan bli sjuk, något kan gå sönder m.m Men jag älskar det här livet. Jag har nog sagt det förut men jag älskar de verkligen. Bondelivwt är nog min grej! For real.. Allt är roligt alltid.. Nej men inte alltid kanske men oftast.. Jag är hellre ute på gården å strosar runt å fixar än å sitta inne å städa.. Men måste man så måste man.. Jag hinner med mycke ä då på den tid jag har.. Och min älskade Pelle. Han får man aldrig nog av. Som han jobbar och sliter, dag ut och in. Det blir alltid tidiga månar och sena kvällar.. Han är så otroligt duktig på det han gör.. Han kan allt!
Nej jag får nog ta tag i dagen så jag kommer någonstans.. Ingenting blir gjort av sig självt.. Ha en fin dag alla underbara! <3

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards