Alla inlägg under januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 31 januari 2012 13:31

Jag skriver inte här mewr, eller jo ibland. Men just nu är jag tom på ord. Därför blir det inte mer än så här..

Av Hannah Lind Kareliusson - 31 januari 2012 13:31

Jag skriver inte här mewr, eller jo ibland. Men just nu är jag tom på ord. Därför blir det inte mer än så här..

Av Hannah Lind Kareliusson - 26 januari 2012 22:22

Nuuu är äntligen denna dag över, Stress å jobb, Träning och kärlek. Ja tack och god natt får jag väl sej då. Eller nej, vänta nu, Jag kan inte lägga mej än eftersom jag ska hämta Rickard i natt.. Satan. Ajaa. Men jag vill ju ha hem han så det är väl bara att pallra sej bort över mot gryningen det. Imorgon är det Fredag. Löningsdag, Efter allt tjafs med lönekontoret idag fick jag till slut min rätta lön, Tur för dom de . För jag tror inte dom vill möta den bedrövligt arga Hannah som kommer fram titt som tätt. Imorgon gissar jag på att jag får köra rickn på jobb, FASTÄN JAG ÄR LEDIG :( Men va gör väl de? Simmning blir kl 11, Sen möte kl 13... Dagen är redan som gjord. Sen på kvällen blir det selma. Lell pöjkan ska väl spel där åå ;) Hahah. Nej nu ska jag natta mitt inre.

God natt världen!


Av Hannah Lind Kareliusson - 26 januari 2012 09:27

Idag är det torsdag.. Vilken grå dag vi har.  Men det här dagen kommer gå undan för idag slutar jag vid halv 1. Men måste dock vara kvar längre eftersom simhallen inte öppnar förens typ två? Sen ska jga hämta min älskade på jobbet, Hämta upp Nina, Åka hem till mamma med bilen och hämta kostym byxorna, Fotbolls träning. Åka så Rickard får klippa sej, Köra ner honom till torsby, sen ska jag - jag vet inte vad- vänta på att han vill hem så jag kan hämta honom, sen är det fredag. Möte och löningsdag. Tusentals kronor i räkningar countryfrestival och ledighet.. Förstår ni vad det är jag skriver ? tycker själv att det är förvirrande.. -.- . Meeen ha en fin dag. 

Idag kan jag allt..

Av Hannah Lind Kareliusson - 26 januari 2012 09:27

Idag är det torsdag.. Vilken grå dag vi har.  Men det här dagen kommer gå undan för idag slutar jag vid halv 1. Men måste dock vara kvar längre eftersom simhallen inte öppnar förens typ två? Sen ska jga hämta min älskade på jobbet, Hämta upp Nina, Åka hem till mamma med bilen och hämta kostym byxorna, Fotbolls träning. Åka så Rickard får klippa sej, Köra ner honom till torsby, sen ska jag - jag vet inte vad- vänta på att han vill hem så jag kan hämta honom, sen är det fredag. Möte och löningsdag. Tusentals kronor i räkningar countryfrestival och ledighet.. Förstår ni vad det är jag skriver ? tycker själv att det är förvirrande.. -.- . Meeen ha en fin dag. 

Idag kan jag allt..

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 januari 2012 14:52

Jag är så sjukt trött idag, känns som om jag haft två tändstickor i ögonen inatt som jag inte har fått bort. Så trött är Hannah idag.. Jag önskar att jag kunde ha som Rutin att somna vid 10 varje kväll.. Då skulle livet rulla på bra mycket bättre för mej. Jag skulle dessutom bli mycket piggare och gladare. Förhoppningsvis iaf. Ikväll ska jag leka fotograf och Springa lite. Jag har så otroligt dålig kondis fasten att jag tränar. Hur går det ihop? Imorgon ska jag ta mej tid och simma, Låååångt.. Ensam säkert. Skulle va jätte kul med lite tufft sällskap. Nån som man kan prata med bli jagad avi den blaskiga poolen. Känner du dej manad? Jag slutar vid halv 1 imorron, Dock öppnar inte simhallen förens två men jag får vänta. Vänta, man gör inget annat i livet än att vänta. I varje sekund väntar man på något.. Jaa men det är ju tydligen så herren i himmlen vill att vi ska ha det. Nej nu måste jag göra någon jag får åka till Apoteket en sväng.. Sen VÄNTA på att få sluta så jag får komma hem. Jag är stum idag, Förvänta dej inget svar om du pratar med mej.. Jag kan inte prata... Det lärde jag mej aldrig.

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 januari 2012 14:52

Jag är så sjukt trött idag, känns som om jag haft två tändstickor i ögonen inatt som jag inte har fått bort. Så trött är Hannah idag.. Jag önskar att jag kunde ha som Rutin att somna vid 10 varje kväll.. Då skulle livet rulla på bra mycket bättre för mej. Jag skulle dessutom bli mycket piggare och gladare. Förhoppningsvis iaf. Ikväll ska jag leka fotograf och Springa lite. Jag har så otroligt dålig kondis fasten att jag tränar. Hur går det ihop? Imorgon ska jag ta mej tid och simma, Låååångt.. Ensam säkert. Skulle va jätte kul med lite tufft sällskap. Nån som man kan prata med bli jagad avi den blaskiga poolen. Känner du dej manad? Jag slutar vid halv 1 imorron, Dock öppnar inte simhallen förens två men jag får vänta. Vänta, man gör inget annat i livet än att vänta. I varje sekund väntar man på något.. Jaa men det är ju tydligen så herren i himmlen vill att vi ska ha det. Nej nu måste jag göra någon jag får åka till Apoteket en sväng.. Sen VÄNTA på att få sluta så jag får komma hem. Jag är stum idag, Förvänta dej inget svar om du pratar med mej.. Jag kan inte prata... Det lärde jag mej aldrig.

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 januari 2012 14:52

Jag är så sjukt trött idag, känns som om jag haft två tändstickor i ögonen inatt som jag inte har fått bort. Så trött är Hannah idag.. Jag önskar att jag kunde ha som Rutin att somna vid 10 varje kväll.. Då skulle livet rulla på bra mycket bättre för mej. Jag skulle dessutom bli mycket piggare och gladare. Förhoppningsvis iaf. Ikväll ska jag leka fotograf och Springa lite. Jag har så otroligt dålig kondis fasten att jag tränar. Hur går det ihop? Imorgon ska jag ta mej tid och simma, Låååångt.. Ensam säkert. Skulle va jätte kul med lite tufft sällskap. Nån som man kan prata med bli jagad avi den blaskiga poolen. Känner du dej manad? Jag slutar vid halv 1 imorron, Dock öppnar inte simhallen förens två men jag får vänta. Vänta, man gör inget annat i livet än att vänta. I varje sekund väntar man på något.. Jaa men det är ju tydligen så herren i himmlen vill att vi ska ha det. Nej nu måste jag göra någon jag får åka till Apoteket en sväng.. Sen VÄNTA på att få sluta så jag får komma hem. Jag är stum idag, Förvänta dej inget svar om du pratar med mej.. Jag kan inte prata... Det lärde jag mej aldrig.

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards