Alla inlägg under oktober 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 oktober 2011 20:37

  Mina Piercings!



1 ögonbrynet, det tog jag när jag gick i sjuan och det var mina första.


 



Min andra, i handen, det gjorde så fruktansvärt ont att jag tog ur den efter bara en vecka, aj aj aj, inget jag rekommenderar då..


 


Min tredje, över läppen, Dret tror jag att jag hade i ca ett halvår innan jag tog ur den och bytte till nere läppen ist. Fråga men inte varf¨ör för det vet jag inte xD


   


5 te, tungan. Jag tyckte personligen att det gjorde ondare i öronen när jag va liten?

Hahaaa, Har haft två hål där :)


 


Min 6 te, Brösten, jag gör aldrig om det!


 


Jag har provat på två själv, en Privat, och en i Nacken, Nacken gjorde berövligt ont :(


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 oktober 2011 21:39

Jag ska måla hela



världen

lillamammaa..

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 oktober 2011 21:47

Jobbat hela dagen och nu sitter jag här, och försöker skriva lite på en uppsats. Men huvet vill inte vara med mej idag... Så jag får snart sluta skriva och åka till rådom å slagga.. Trött som ja ää.. Men just nu sitter jag och pappa och kollar på Idol, Moa var den enda som gjorde nått braa, annars tror jag aldrig att jag sett nått så dåligt av program förut.. Fy skam.  Nej här får jag inte mycke gjort naa. Dags att åka... God natt världen <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 oktober 2011 13:17

   

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 oktober 2011 20:38

Fotbollen går varm i Rådom idag.. Jag satt vid datorn och hørde rickard skrika, jag blev dyng rædd. Men det va bara sverige som gjorde mål. Och nu gjorde Holland mett också.. Undrar hur matchen slutar ? Mjaa, den som ser på den får juh se :) heheh ..  nu idag blev jag fast anställd av kommunen som personlig assistent :) GØTTANS FØR FAN! om jag nu får uttrycka mej så raa. Men ja, jag vet inte vad jag ska skriva det finns tusen dsaker men sammtidigt ingenting. Hur går det ihop? Idag har jag iaf jobbat HELA dagen lång, 11 timmarspass, lika så imorron. och så ska jag juh på hundkurs med værldens søtaste Jackiie imorron, Gullhøna mii dä! Hon gör framsteg, hon kan om hon vill med andra ord. :) Btw, var det bara jag som inte kunde sova inatt ? Det måste ha varit fullmånens fel :( usch se drygt! men  Nej nu orkar jag inte sitta här mer, jag får nog spela lite 

-Betapet innan jag somnar in :) natthi natthi allaa !


PS. Lånar en Nørsk dator, dærfør det blir konstigt juh xD


<3


Jag har världens vackraste älskling!


 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards