Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 maj 2011 21:59

Va och Kollade På Rickard mee Komp i


Lördags på faktoriet :)


Av Hannah Lind Kareliusson - 17 maj 2011 21:55

Jag vill ha Big Brother nuu, sen vill jag sova för imorron blirre mer jobb.. Men imorron blir det bara halvdag =) Nej nu måste jagf diska klart det sista, sen blirre dusch å natt toa för Jackiie ;) Btw tränade sök med Jackiie förut och hon verka tycka det är skit kul :)Det är kul att se henne tänka och söka sej fram till människor :) Jajaaa, ha de bra allaaaa!

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 maj 2011 13:03

Hallåå hallej, inte varje dag jag är inne här och skriver nu. Jag har ju faktist ett liv att ta reda på ;) Heheh, Träningen blev allt av i9går helt underbart att få göra comebaack efter så låång tid :D känns helt underbart ju. Och så hade vi dessutom en skit bra tränare. Imorron får jag säga vad jag säga vill för dåå måste jag verkligen städa. Jag har blivit så otroligt lat nu när det har med städningen att göra. Kan bero på att det är ungefär det enda jag gör när jag jobbar också. På BÅDA jobben dessutom.. Mmm, jaja Plikten kallar så jag är tvungen ut igen :) Ha en bra dag alla!


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards