Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 oktober 2012 23:07

ibland blir jag otroligt rädd och osäker.. I vissa stunder mer än andra.. Det kan som just nu komma lika fort som en snöpliga faller ner från himlen och tar mark.. Fort av inget och jag förstår ingenting.. Jag blir så otroligt rädd så jag inte vet vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen.. Jag hamna i en sådan situation just nu, och Gud vet varför? Egentligen vet jag.. Eftersom jag är en sån otroligt orolig person av mej så vet jag vad det hela handlar om.. Jag är så inihelvet rädd DAGLIGEN för att bli lämnad och sårad.. Att bli lämnad är nog det värsta som skulle kunna hända mej.. Jag skulle till och med kunna lämna för att inte själv bli lämnad.. jag borde inte tveka men det gör jag ändå.. jag försöker övertyga mej själv dagligen om att det inte händer, men det spelar ingen roll för jag är lika tveksam för det.. jag älskar den här pojken, och jag hoppas med hela mitt hjärta att han inte tänker lämna mej ensam kvar.. Han betyder för mycke jag skulle inte klara ett liv utan honom.. Han den vackraste människan på jorden.. Han gör me hel, han gör mej trygg.. Men han som alla andra människor skrämmer mej, han skadar mej inte på något vis nej inte alls tvärtom.. Men det jag kan skrämmas av är att jag inte kan förstå hur en sån underbar person dök upp från ingenstans och ville va med mej, det stämmer inte.. Är det möjligt? Det trodde jag inte att han nånsin skulle kunna vara intresserad av någon som me.. Jag har visst känt mej älskad nån gång förut.. Men nye så här.. Inte så mycket att jag verkligen blir grymt svartsjuk ibland och att jag skulle kunna göra allt för honom.. jag ser en framtid, jag ser ett liv, jag ser kärlek. Hela mitt hjärta är sålt.. Min andra hälft är funnen, prinsen i dom finaste sagorna är min.. Nu vet jag att drömmar kan bli verklighet.. jag fann han som jag vill dela mitt liv med, han den enda som jag nånsin kunnat sett en framtid med.. han den gudomligt begåvade som jag aldrig och då menar jag ALDRIG kommer lämna.. Läs vad det är jag skriver och ta åt dej Per.. jag älskar dej obeskrivligt mycket och jag är otroligt tacksam för att du vill vara med mej.. I gott och ont, för all framtid..

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards