Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2013 09:37

Får väl prova mig på en sån då alla andra lägger ner tid och gör det..

varken datum eller tid i ordning kommer skrivas. Bara dom lite större händelserna som jag minns.. jag vet inte ens om jag minns nått? jag fick juh aldrig lära mig tänka som barn?

2012

* Jag träffade Per för första gången och insåg ett halvår efter de mötet att han va mannen i mitt liv!

* Jag Flyttade till lägenhet

* Jackiie fyllde 1 år och va med i sin första tävling :)

* Jag skaffade 4 tattueringar.

* Jag fick en ny vän, en vän för livet!

* Löneförhöjning.

* Jag köpte mig en egen bil.

*egen Iphone (som är död nu) (RIP)

* egen ipad.

* Egen systemkamera.

* Jag gjorde min första abort.

* Jag flyttade till sunne.

* Jag fick en skada som gör att jag hart ryggproblem titt som tätt efter att ha spelat fotboll.

* Mickiie och Kitt kom in i mitt liv.

* Jag va till västkusten med mina fina vänner.

* Jag va modelol för en dag

* Mischa döptes.

* Min bror fyllde 30.

* Jag hade min första semester och tillbringa den med Erika,Flin,marie och valken uppe i malung.. :D



Det där va bara lite skit av allt. inge läsvärt men alltid något.. Och nu händelserna som jag vet kommer hända

2013!

* Pappa fyller 60

* skall införskaffa en ny iphone.

* Bruce springsteen!

* stiftelsen

* någon nära kommer dö.

* sjukhusbesök

* dop

* bröllop

 osv..... :) Nej nu måste jag jobba. Ha en fin dag alla..

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards