Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2013 21:41

Berätta lite om dig själv,
Ja va ska jag säga? jag är född i en fin liten by.. lång här ifrån.... Jag har 7 syskon (som jag måste räkna varje gång nån frågar) Jag är tillsammans med världens bästa och flyttade ner till honom i höstas.. Då jag lämnade allt jag hade för honom.. familj och vänner. Det svåraste för mig är att vara ifrån dom.. jag saknar dom varje minut.. Theres min allra bästa nånsin har jag svårast att vara ifrån.. även om jaghar svårt för att visa det.. jag kan va svår med känslor.. Jag jobbar? eeehmmm.. tråkig fakta :( vad fan skriver man? vill ni veta nått så fråga? jag har ingen lust att skriva ner mitt tråkiga liv i en blogg jäkel ändå.. Jag klararmig fint utan.. :)

14/2-2013
Alla <3 ans dag!
haft en fin afton med min käresta och ska alldeles snart slänga in handduken för ikväll.. Jag är otroligt trött, Som om det vore nått? jag har ju ändå varit ledig idag? men k morse vid halv 8 stod lilla phille i dörren och sa att jagmåste komma upp för morfar har gjort kaffe :) såå söööt han eprinsen min :)

Tom på ord och mening!
G.Natt

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards