Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 augusti 2014 09:45

Man brukar ta dagen som den kommer, varje dag är en ny utmaning, man kämpar för att ta sig igenom dagen även om man inte alls känner så.. Du kämpar för att överleva dygnet runt utan att tänka på de.. Du tar livet med en klackspark och du tänker sällan på att "vi lever bara en gång" du är aldrig förberedd på de värsta.. Men så här är livet. Fullt av utmaningar, skratt, gråt,lycka, förtvivlan.. Ibland vill man slå nävarna i väggen, ibland springer man fritt på en äng.. Människan är bra konstig.. Människan är aldrig nöjd. Man gör aldrig någonting nog bra åt andra. Konstigt de där, alla rätt och fel alla måsten.. Allt hopp.. Man kan lämna djupa spår efter sig, man kan lämna en saknad.. Jag har bestämt för att leva här och nu. Livet är nog för kort för att kastas bort.. Alla borde tänka så.. Ibland tänker jag alldeles för mycke, jag kanske ska sluta med de? Nu ska jag fortsätta min dag med att lev och känna lycka ??

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards