Alla inlägg den 12 december 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 december 2012 09:33

Jag sitter bara och stirrar på skärmen, jag vet inte vad jag ska skriva om, det är så svårt.. Jag har ingen fantasi och att skriva om min vardag i varje ynka inlägg jag gör blir bara tjatigt.. Det är kallt.. Det kan jag iaf skriva, för det är sant! så in i helvete, Jag vet inte hur länge jag har suttit här på golvet framför kaminen nu.. Jag är otroligt kall i kroppen.. Mickiie och Kitt ligger troget bredvid mina ben, det är varmt här framför spisen.. Dom mår dom små liven.. Jackiie slängde sig i soffan för att återigen se cesar.. Jag tror att hon tycker om honom.. Det finns tusentals saker jag skulle behöva göra, men jag vill inte .. jag har ingen lust alls.. jag tänker sitta här. naken hela dagen.. Jag orkar inte ens klä på mig :( Fast jag borde ta med mig Jackiie ut på en tur.. Men det får bli senare idag.. när jag får lust..

Nej nu måste jag fortsätta min vardag.. -.- Ha en fin dag alla! 12-12-12 :)



Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards