Alla inlägg den 13 december 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 december 2012 10:45

" tänker inte vara tyst längre, minsta lilla å jag skriker rakt ut"

Jobb jobb jobb...
tror ja går torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag!
54 timmar om ja räknat rätt på dessa dagar? alltså har jag 10 jobb dagar kvar av detta år :) UNDERBART!
ikväll åker jag hem till kära östmark för att spendera nätter där :) Phille å colan vill att ja kommer dit å sover i "bananas" säng.. för den är tydligen min enligt colin.Helgen får bestå av En massa lek, jobb, familjetid, träning och fest... Dock ALKOHOL FRI! då jag jobbar -.- men nått vin glas går väl alltid ner va ja förstår.. Jaa och idag är det lucia.. tror minsann det är ca 10 år sen jag gick in i östmarks kyrka med en tung ljuskrona på huvudet.. läste en dikt ja kan än i dag utantill å sjöbg solo.. att ja våga? Det skulle ja aldrig göra nu.. aldrig i livet.. För att fira denna trista dag (som består av 11 h jobb) så tänkte ja dra med mig syster och hennes barn å hå just lucia idag.. till nån gammal tant kanske som kan skänka oss ett leende.. Jag vet iaf att ja ska va pepparkaks gubbe! Bulla va det idag! fn riktig "neger bulla,n" fick ja se kort på idag! å phille va nisse! finingan! vad vore julen utan barna! lilla Prinsessan mischa va också med :) vacker som dagen! jaa så är de.. nej nu måste ja gå

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards