Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 1 maj 2012 13:31

Att "Håna" mej som man sejer, när jag är arg, är som att ge sej på mej när jag sover.. Inget att rekomendera. Det spelar ingen roll vem det är, eller hur det görs.. Jag exploderar av ilska. Jag skulle kunna slå ihjäl vem som helst! Den tyngden jag har på axlarna dagligen rammlar av och jag blir så jävla %#")=/&%#*!! JAg är inte Rolig dåe. Jag vet inte hur många gånger jag har gett mej på Rickard för det här, (Ett exempel assåå) Det slutar aldrig bra.. Han är märkt för livet av mej, för att jag har sånt kasst humör.. Gaaah.. Jag blir bara argare när jag skriver. Man ska inte leka med elden och inte tro att man kan bränna sej. För det gör man.. Oftast.. 

Suck för Bitter fittan Hannah...........................

Nej nu måste jag göra något, så jag blir pigg och glad, Den som får mej på humör idag är värd Guld.. Men ingen kommer säkerligen att lyckas... ÅÅåhhe.. Nej ha en fortsatt förjävligt bra dag alla!   

Av Hannah Lind Kareliusson - 1 maj 2012 11:50

Världen! Alla där ute. Som ser det jag skriver.. Hoppas ni har det bra.. Eller nu lät jag lite väl trevlig, Haha.. Nej men Inatt har jag haft en väldigt dålig natt.. Jag blir så jävla arg om jag inte får sova när jag ska jobba :/ Det är aaaaaaaas jobbigt juh! Men sånt händer mej, gång på gång... Suck.. Men jag kan inte klaga. Jag har det bra.. just nu får det nog bli kaffe.. Hela jag darrar isääär av trötthet.. Jag orkar ingenting. Fast jag måste.. Slutar jobba om 7 timmar iaf :) Då blirre BB sen SOVA! Zzzz...

Vackra människor där ute, Ha en fin dag!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards