Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 maj 2012 22:22

Fått frågor om hur jag mår? en är besvarad men resterande inte.. Ni läser om det ni läser, Jag tänker inte uttrycka mej mer genon att svara på era anonyma frågor ? tror ni jag är så dum så jag skriver ut till "vem som helst" hur jag mår? vad det är jag tänker osv... Jag bloggar om det jag själv vill jag har INTE begäärt att inläggen är för er. Det här är min dagbok där jag skriver av mej för att minnas.. Så vad är meningen med Smutskastande frågor? Den enda frågan jag svarade på var den snällaste !


_______________________________

Skiiit sammma... Nu är det BB.. Väldigt underhållande, men vem vinner skiten? Jag tror på Lars .. Han är alltid så glad och tycker allt är så kul... :) Han vinner.. JAG LOVAR! ;D Neej idag hade vi en minst sagt värdelös tränming.. Där det slutade med att jag och marie dansa vals.. Bahahahahahah... Nu går jag dagbokeeeen.. Jag vill inte skriva mer.. kollar juh faktist på BB ;) PUSS!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards