Alla inlägg den 3 september 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 september 2012 12:53

Har nyss vaknat till..Jag lyckades inte somna förens vid 04.50 imorse.. LYCKAT! ;( Just i samman tid som hjärtats första klocka ringer.. Ajjaaa, men nu sitter jag här och kollar på solsidan. Filmen som man ler av för att man måste. Varje jäkla gång. samma skratt på samma ställe. Vilket liv, underbara roller och humorn som flödar.. VA braa. inatt hade vi en liten pratstund om aborter. En abort- att döda en människas liv, Svett,blod ångest och rädsla.. Rädslan som uppstår när man sitter där med testen och inväntar svaret som kommer upp på den lilla skärmen. Att springa fram och åpter till sjukhuset för att göra ett ultraljud. Försöka förstå vad det är, var det är på den skärmen vart fostret ligger.  Att berätta för den närmaste va nog minst lika jobbigt,  Jqg blir bara depp när jag pratar om det, eller jag skriver. Det va inihelvete jobbigt och jag hoppas att jag slipper gå igenom det en gång till. Det skär i själen att veta vad det är man har gjort.. Men just idag är jag bara taksam.. Des värre var det här för en tid sen, Det är historia det hände då och jag ångrar att jag gjorde det då, med han.. Jag vil inte skriva mer. Det är alldeles för tidigt på morronen.. Ha en fin dag alla! Nu blirre solsidaaan :D

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards