Alla inlägg den 21 september 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 september 2012 12:12

vilken grå dag.. jag tar jackiie under armen å kryper under en filt i fosterställning i soffan ett tag.. Med en brinnande eld och en film mår ja som fisken i vattnet :) Förutom rygg ont är allt bra..
och förståss så fattas mannen med stort M! han som är den bästa ni vet? han som ger mej trygghet, han den där otroligt snälla och omtänksamma, men ändå han som kan tjata och har ett lika lustigt humör som jag.. han jag vet precis vart ja har hela tiden., Han borde vara här nu, för jag saknar honom otroligt mycke även om det bara är knappt en timme sen han va hemma :') det är kärlek de..
Det är konstigt efter så kort tid att det kan bli så här, men jag vet vad det är jag vill och tänker leva för resten av mitt liv.. Per, Jag älskar dej, och vill visa det för hela världen! <3

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards