Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Dag, 3,4,5..

Av Hannah Lind Kareliusson - 22 februari 2013 12:08

Jahapp, jag kan verkligen inte va inne varje dag, jag hinner inte.. när jag äntligen kommer hem på kvällen efter en dags jobb är juh inte det första jag gör att sätta mig vid datorn å blogga.. ellerhur? men ni med mycke fritid kanske hinner de.. Jag umgås hellre med mina små hjärtan än å sitter här.. men nu en dag som denna när jag äntligen är ledig kan jag sitta här.. jag borde städa eftersom det är en kvinnas lag i hemmet.. men jag orkar inte.. jag är känner mig helt utmattad! helt tom.. på ord,vetenskap och allt annat... Jackiie har fällt en jävla massa hår i hela huset så är det någon som vill ha lite päls kan ni juh alltid sväga förbi! Jag får väl göra inlägg för ett par dagar framöver för gud vet när jag bloggar igen?


Dag 3..

Min hobby..

Jaa? vad är det egentligen? det fins en massa saker som jag tycker om? men vad ska jag välja? Hmmm...

Jag väljer nog.... eller? näää.. jag tro jag tar.... >Hmmm...

eeeheeemm..

nej ag vet inte. jag har ingen "speciell inriktning" på något faktit.. Tror jag? Hmm


Dag 4..

Det ästa som har hänt mig..

Det va absolut när jag fick min lilla Jackiie som bebis.. den underbara den trogna den vackra.. min bra sida, min bara min. hon har sina knep för sig och jag älskar henne. men just nu är hon sjuk stackaren :(Hon gnäller/gråter på nätterna och måste ut annars gör hon ner sig piuga mii.. Den gör ont i " mamma hjärtat" när ens närmste mår dåligt. men hon är påväg mot bättre tider nu.. som tur är :)

Och sen inte att förglömma min stora kärlek.. Jag är så tacksam för att jag fick chansen att träffa denna underbara själ.. Jag älskar honom verkligen och jag saknar honom varje minut.. På tisdag har vi redan varit tillsammans ett halvår.. och det känns som om jag känt honom en evighet.. Per är min prins och honom ska jag alltid hålla fast vid ! :*


Dag 5..

Det värsta som hänt mig..

Det finns endel saker jag håller alldeles för djupt inom mig så jag kan inte berätta.. men en av dom var när min älskade gammelmormor gick sin väg.. nått i den stilen tror jag dom flesta skulle ha skrivit om.. Jag dyrkade denna kvinna och hon lovade faktist mig att aldrig lämna mig ensaam. det sa hon till mig den dagen hon försökte lära mig klockan.. den som va i alla möjliga färger.. hon va så snäll. hon gjorde ingen skillnad på någon, hon va så liten och godhjärtad.. Jag minns så väl när jag fick sova vid hennes sida, när hon satt där på soffan med oss och berätta dom mest underbara sagor som bara hon kunde,Alla berättelser om gammelmorfar, morfar och hur det va när hon var liten. när vi åkte iväg på bingo, när vi bakade, när hon gjorde gröt, när hon somnade i sin fåtölj varje dag, när hon sa - men har ni så brått så ni redan måst åk? kom in så får ni tuggK.. :) Hur vi sprang ut i bilen när det åskade. (Hon va lika rädd som jag ä idag för åskan) Närvi va vid berg(ett lantställe) när vi fick va med henne vid älven och bada medans hon tvättade vid tvättstugan där. När smatterhalla var ett faktum, där hade vi vår egen lilla simskola..Jaaa det finns så många minnen, och det är de enda jag har kvar efter henne. min älskade. fick jag önska tillbaka någon människa i livet skulle det va hon.. Hon va den mest perfekta människan någonsin. <3



Dag 6.

Dröm killen.

Per Erik Byström.

Min livskamrat, min framtida man och min andra hälft.. Jag har kärleksförklarat mig till honom så många gånger här på bloggen så han  vet redan vad det är  jag känner för honom. Han är den mest underbara människan jag känner. jag älskar dig högst! Du är min prins och det kommer du alltid att vara.. <3


Dag 7..

Bästa Resan..

 När vi var till egypten ( stav?)

Nina den lilla skiten vann På bigolotto när hon var åtta år tror jag?

Då vann hon

En Bil Volvo s80

25 tusen bensin

50 tusen resor

50 tusen mat..

vaddå lyckost?

Då resti vi dit ner, på min första resa.. det var Zandra,ronny,kristin,nina,jag och talla.. vad mer kan jag säga?

HAHA! Kul varre iaf.. :)


Nu har jag skrivit för minst en vecka framöver så nu lägger jag ner det häör :)

Ikväll bär det iväg till karlstad med fina vänner på stiftelsen och imorron drar vi på skotertur :) ha en fin helg mina nära och kära !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah Lind Kareliusson - 18 januari 2016 14:33


Helgen är över och nu är det dags att prova gå på rutiner igen.. Idag slängdes jag in på ett extra pass och det va lika bra då jag ändå ska till Östmark igen för att fira min lilla syster som fyller hela 18 år idag! Jackiie blev med på jobb idag m...

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 januari 2016 23:50

Nu är ännu en video inspelad och klar för redigering.. Men det är ju själva redigeringen som alltid tar sån tid.. Det kan ta mig upp till flera dagar att få ihop något bra. Men det är väl mest en kul grej så vem ens bryr sig? Nu är jag i Östmark igen...

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 januari 2016 09:31


God morgon världen! Nu är det bara tre jobbdagar kvar av 12 på raken.. Ska bli himlans skönt att få sova lite längre än till 06.00. Det här är inte riktigt min grej känner jag. Jag som är så lat annars är helt totalt utsliten nu, på kvällarna är jag ...

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 januari 2016 12:24


Nu saknar jag min lilla piga alldeles för mycke. Hon är alltid så himla snäll och jag har aldrig mött en snällare hund! Som tur är får jag komma hem och träffa sessan idag! Min älskade Jackiie! ...

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 januari 2016 00:04


en av de få saker som ni kanske inte vet om mig är att jag fullständigt älskar att göra videos. Jag filmar så fort jag får chansen.. Jag tycker det är så förbannat roligt så det finns inte.. Men eftersom jag är en såpass "blyg" person som inte riktig...

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards