Alla inlägg den 5 april 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 april 2011 16:40

 

Im still in love with you <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 april 2011 12:47

Kommer du ihååg när vi kysstes första gången ? Det gör jag, för det va förbjudet och du hade en annan tjej då. Kommer du ihåg hur jag inte kunde skriva med dej på helgerna ? Det gör jag för då kunde någon annan bli svartsjuk. Kommer du ihåg när jag somna vid dej? det gör jag för det skulle jag ju inte ha gjort om jag visste hur allt låg till då. Kommer du ihåg när du lämna mej ? det gör jag , för du sa inte ett ord , du bara stack. Kommer du ihåg hur gärna du ville ha mej när jag träffa någon annan? det gör jag , och du fick mig direkt. Kommer du ihåg att du har mig nu ?

Det gör jag ..


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 april 2011 11:57

Ens första kärlek är alltid perfekt, tills man möter sin andra! Och Rickard är min andra riktigt kärlek. Fast egentligen första också. så det stämmer sååå bar :) Min babyy.... <3



äälskling med Colin.


 


Av Hannah Lind Kareliusson - 5 april 2011 11:41

Visste du att...


1. Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dej en halv liter urin

2. Efter en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, Tex genom  att ta i dörrhandtag

3. En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4. under ett år sväljer du 14 insekter medans du sover.

5. Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6. De flesta män tvättar inte händerna efter att dom varit på toaletten tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

7. under en genomsnittlig  bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad av munherpes från en av gästerna

8. Du andas dagligen in 1 liter av andra människors anala gaser

9. Tandläkaren har rekomenderat att tandborstarna bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter från toaletten för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolning fastnar på dom.

10. Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten!

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 april 2011 11:03

Idag fick jag sov morron! som jag tyckte va behövligt! sov ända te 08.45 :D Underbart! Mina brors söner är i östmark idag så jag ska försöka ta mej ner sen för att leka lite med dom senare, PHILLE Å bulla kanske också kommer, vem vet ?  :) Roligt roligt.. Snart ska här göras frukost eftersom jag inte kan äta direkt jag vaknar. Sen får det nog bli en prommenad neröver mot byn. och en Duch står även med på Schemat.. Men nu måste jag börja med nått av dom :)



Gulliga vi är va ? :)



 


Min Vackraste pojkvän! Finns ingen iu hela världen som är som du! Kommer alltid älska bara dej baby..

I Love You..

<3


 


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards