Alla inlägg den 8 april 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 8 april 2011 20:40

Sitter i rådom nu,

Har lagat mat till våra magar

så nu ær vi mætta å belåtna.

Och snart ska vi åka upp mot

Rænnberg/Østmark før att hæmta nått

spel och mina skor :)

Jackiie ska va på vila hela helgen,

Kappeltvång!

Men det ær inte så lætt nær

hon hoppar runt och skuttar utan

att vi ens leker med henne..

Hon ær væl uttråkad stackaren..

Nej, nu måste jag åka.

Ha en fin freda kvæll mina vænner! <3


Av Hannah Lind Kareliusson - 8 april 2011 11:46

Sitter här i Rännberg och väntar på att min kära vän Jessicka ska komma och hämta upp mej , Jag ska juh jobba mellan 2-7.. Men vill inte ta egen bil för då måste jag upp till östmark igen :/ Vilket jag egentligen skulle behöva för jag ska låna benskydden och plopps grusskor. Men dom kan väl rickard ta med ner sen eftersom han ska hämta mej :) Imorgon har vi Match.... IGEN! inte så värst taggad får jag säga. Jag kan juh inte spela ju : ( Men pappa sejer att man måste träna för att bli bättre. Och det är juh bara en tränings match så det får väl gå.. Hockeyn höll på i en evighet igår ! 5 perioder blev det juh. Men fy sikket bra spel det va. Det gör absolut inget att dom förlpra för det va juh som sagt ett jätte bra spel gjort av dom.. Jessicka ska ta med sej min älskade Jackiie sen för dom ska kolla så hon inte är sjuk. Herregud om hon är det. vad gör jag då? Jag går aaaaat! Du måste bli bra nu hjärtat mitt! Nej nu ska jag duscha innan hon kommer. By byee... <3


 

Mitt liv och min bästa vän



Jackiie Bakstripa 


 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards