Alla inlägg den 3 april 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 april 2011 23:19

En helt vanlig människa, i vissa studer en underbar själ, men även förfärlig. Dagarna kommer och dagarna går. Ingen är den andre lik. Livet är allt en bra jobbig utmaning. Full med murar,hinder och kröön man ska försöka ta sej över. men ibland kan man fastna och behöva hjälp. Men om man inte får den hjälpen kommer man sitta där.. Dag ut.... och dag in...  Du själ, Lev medans du kan! Vänta inte . ge inte heller upp. Man måste visa sej stark för att överlevadenna grymt orättvisa värld idag! Jag tänker inte vänta. även om jag fasnat. Jag lever mitt liv nu, idag! istället för att vänta... Hur gör du ?



Varför bryr man sej så mt om saker å ting egentligen ? Det blir som en kniv i bröstet när man märker att andra inte bryr sej alls.


I don't understand how I can care this much, when you don't care at all

 

God Natt!

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 april 2011 10:38

Jahapp, Jobb nu mellan 09.00-14.00 Sen ska jag försöka ta mej hem på nått vis. Får la se hur det kommer gå. När jag anländer hemma ska jag bara vara med min Jacxkiie! Sen blirre träning för fulla muggar!

Men har jag maximalotur eller har jag? Igår rök en pluggjävel te öljtrög så all ölj rest ur bilen! Och inte visste jag det förens rickard ringde och vi va ve Wells. Där kolla vi oljan på ölj stecka och det va snus törrt kan ja säga. Men min kära pojkvän bad mej resa in till hans mormor och morfar. Så de gjorde vi. Och mycket riktigt rann det olja ur bilen! Fan! Så nu har vi ingen bil eller nått. Känns ju så där perfekt nu när jag ska jobba å så :D IT!!

Ååååhe Herregud va jobbigt det är ! Men men , bara att blicka frammåt! ingen ide att däppa, för bilar håller inte för evigt! TYVÄRR.. Jobbar bu. Så jag ska iväg och göra något :) Det är juh trots allt sönda :) Ha en fin fin  dag alla! <3

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards