Alla inlägg den 6 april 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 6 april 2011 22:07

GOD NATT

Av Hannah Lind Kareliusson - 6 april 2011 11:43

Idag har jag lekt med Hannes och Hjalmar hela dagen. Vi har även gjort en bra gärning för naturen genom att plocka upp hundratals fimpar! BLÄÄ! Men nu har vi åkt upp till Rännberg för att kolla på barnprogram och leka ;) Allmänt mys är det här alltsåå. Jackiie är jätte trött efter dagens bravader. Hon har också varit med och lekt. När min vän kommer hem ska vi nog bege oss ner till hans morfar på besök, an fyller nämnligen år idag! som 25 på nytt ;) hahah..


Vi vet inte än om bilen skar, men öljtrög gick ju, Så det blir allt en peng jag får lägga ut på den bilen nu. Men jag kan inte begripa hur det gick till? :/ Men får hoppas på det bästa iaf..


Fick även tillbaka på skatten idag, kan nån gissa hur mycke ?


Nu ska vi ut och spela boll med Jackiie ett tag till innan det är dags för dom små att åka hem till farmor på Lunch ..

Ha en bra dag alla ! <3


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards