Alla inlägg den 9 april 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 april 2011 19:47

Idag blev det vinst till Rænnberg, 1-0 :D kænns underbart roligt. men det kænns nu i bena att jag sprungit mycket ;) jag va uppe vid 10 i 8 idag før jag va så nervøøøs! Men jag la mej allt en svæng till før att se på min kærlek nær han sover, han ær så søt då :)  Jag va grymt nervøs men det gick hyffsatbra ændå :) Hehhe .. Som tur var va marie med som stød till mej :) Min handikappade stackras væn =/ SOm vrickat foten å springer runt på kryckor :) Men lika glad før det ær hon. Mørveltøssen miiin! Jackiie mår bættre, Det syns inte så mkt mer på henne nu. Såå orolig som jag varit :( Fyy å Faaan ! Men det går nog bra nu.. Sen før den delen va vi på Amanda Lind's dop førut :) Gullig hon ær. Och Emma såklart som inte villee att præsten skulle ta "Mammas amanda" ifrån henne så gullig sååå :) lell piga! Nu ær det allsång på balkongen i rådom må ni tro :) Nej , nu ska jag hæmta hit Malin :) TJAAAOOO!


 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards