Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 1 mars 2011 12:57

Nu sitter jag här igen , vid samma skrivbord som för ungefär 6-7 månader sen. Känns underbart att få börja jobba igen.. Tydligen så va jag så spänd på att få börja jobba igen så jag kom hit 1,5 tim för tidigt. Men det gör mej absolut inget för då har jag tid att kolla igenom vad det är jag ska göra för nått under dagen/dagarna jag ska va nu. Har juh jobb hela veckan här ;) GÖTT med stora bokstääver!! Så nu idag går jag 09.00-21.00 ..


rickard är hemma med min älskade Jackiie och vår nya vän Piga :)  Piga kommer nog kanske inte bli så långvarig hemma men ett tag till iaf. Roligt för Jackiie med en leksjuk kompis vid sidan om. Tror min väm ska ha hem folk idag , dom ska nog spela poker? Skulle jag va med där skulle jag vinna Dirrr :D Jag äger opå Poker !


Träningen som va i söndags va strålande! Lyckad alltsåå. Det va min hitils bästa träning tror jag . Men det va så kul för alla va så taggade :) Och till hälja är det match, vi får väl se om jag ska va med på den, Jag kan juh verkligen ingenting om Fotboll ;) HAHAHA! Nej nu får jag återgå till det ni kallar liv :) herrååå


Ha en bra dag alla <3

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards