Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 mars 2011 13:37

Nu har jag suttit på exakt samma ställe hela dagen, och jag somnar här till och från.. Stackars mej va trött jag är :/ Zzzz.................. Känner att ag borde göra nått med då håller jag på å somnar igen :(

 

 

 

 

Kolla kolla kollaaa...Så jävla Fin han är! Kan ni begripa? Han kan! Min Baby <3

 

  

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 mars 2011 05:50

Nej nu får det va slut på det här, jag orkar inte sitta dag ut och in och låssas som om inget händer.. När det fins folk världen runt som begår misstag varje dag och slänger bort sina liv. Nu kommer jag vännen, och jag tänker inte lämna dej igen! För du behöver mej nu, jag vet det! Allt kommer bli bra.. <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 mars 2011 05:23

Rödluvan lyssnade inte sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood va en tjuv, Tarzan gick utan kläder och sov med apor, Snövit bodde med sju män, Pippie blev jagad av Polisen och Emil drack sig full vin i unga år. Det var endel av alla förebilder jag vuxit upp med. sluta klaga mitt uppförande :) Hahahahaha...

 

Jag är alldeles för trött för att vara vaken, och alldeles för pigg för att kunna somna, så vad gör man ? :)

 

 

<3

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 mars 2011 04:38

Jag är trött till max, och irriterad! vilket jag alltid är varenda morron.. Men idag är allt extremt eftersom jag gått upp extremt tidigt :/ Usch å fy.. Klockan fyra väckte mej Rickn för då va det dags för att åka ner till byn och passa  barn..  Så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå frammååt. Men fy va sakta det går. Jag som vill hem. Ååå tjusa med min älskling ett slag, jag vill hem hem hem..

 

Min lille vän ska på Praktik idag så jag hinner väl bara se honom i dörren.. Nej nu ska jag försöka vakna till lite .. Hoj hoooj!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards