Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 25 mars 2011 13:38


Måste ha varit en kvinna som skrivit det häär ;)

Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre tillbaka. Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende så ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar allt oavsett vad du än ger henne. Så om du ger henne skit kan du förvänta dig ett helvete tillbaka ;-)



Barnprogrammen på PlayHouse Disney har gått varmt hela dagen! Philip är på Besök! Och det känns, lek hela dagen. Men han är inte ensam om att vara på besök. Ilo är också här.. Världens sötaste valp! Så vi har varit ute på prommenad och så har vi provat på kommandot LIGG! Och det har gått hyffsat bra. Så om man matar på med det sitter det allt till slut :) Nej nu måste jag få Philip till att somna ! Byye!



ILO 


        <3

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards