Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 mars 2011 20:57

Nu är det kväll... Igen. Jag och älsk har städat hemma idag, Otroligt va fort det går när man är två. På två röda minits licksom :) Hahah, nej då, inte riktigt kanske. Idag har min kärlek även lärt sej att byta sängkläder.. Framsteeeg! Han är såå duktig så :) Sitter här nu, på samma ställe som jag kommer sitta på imorgon vid den här tiden! och sakna min vän, och min Jackiie.. Just nu i väntans tider på Bigbrother och på att få komma hem väntar jag även på att Ormen ska komma fram, Tror vi börjar komma lite överrens han och jag :) Fastään att han är lite läskig än :)

Jackiie har varit på prommenad med Ilo idag :) Han är så fiin och goo .. :) Men Nisse är lite läskig än för lilla Jackiie :) Men den rädslan kanske försvinner med tiden , vem vet?

värdelöst inlägg, men vad gör man?Om allt och inget ? Inget nytt ni borde veta iaf. Nehj nu får jag hitta på nått... Natthi Världen!

Hannah

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards