Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 28 mars 2011 22:01

Therees Time! Theres kom hem till mej igår. Och vi gör de vi brukar här uppe Ute på hemligt uppdrag! Men det är alltid lika kul iaf :) hahah. + att vi lagt ett pussel igår. Vilket är ett väldigt bra tidsfördriv som jag ska hålla på med när jag blir gammal och uttråkad! :D Just nuu så Jag följer programmet Big Brother precis som om jag kände någon i huset! Hahah.. Men det är juh så jävlaa braa! Diing diing.. Matchen som va i malung gick som den gick! Jag tycker vi gjorde bra ifrån oss iaf :) Från det ena till det andra nu dåå. Ska jag snabbt sammanfatta dagen! som nyss gått. Jag har varit i sunne för att fira min farmor som fyllt 80 :) och I morse gick jag upp vid fyra ( jag hann inte somna förens jag skulle upp) för att åka iväg på "Jobb" Mitt extra knäck alltsåå. Då när jag åkte iväg hade jag ont överallt i hela kroppen! Usch va ont det gjorde. Det gjorde till och med ont när jag rös? Och hur normalt är det ? Få ont av att man ryser liksom.. Hmm. Knäet har värkt hela natten + att jag har ont i halsen. Det gör svin onmt när jag sväljer :'( Fyy F'N! Till morgonen ska jag iväg igen vid fyra så det blir inte allt för sent i säng ikväll. Skall även försöka få med mej baby i säng tidigt. Kanske är därför jag inte somnar för att inte han är med ? Kan så vara! OCH så får jag inte glömma att berätta att Min kära gammla vän och släkting ringde mej nyss .. Så på Tisdag drar vi på Hockey :D KUL VA ?

Och inatt sover min älskade Jackiie vid sin Farmor    min finaste vackraste vän i livet! Nej nu ska jag snart sova så God natt Världen! Hoppas eran dag varit bra!


Jackiie


 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards