Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 januari 2016 22:44

Jag fryser bokstavligt talat ihjäl nu.. Jag känner inte mina öron längre.. Fy fan vilken kyla. Och självklart har vädergudarna bestämt att det ska blåsa till lite extra nu i dessa dagar.. Imorgon är min enda lediga dag på 12 dagar... Jag kombinerar iaf olika ställen. Samtidigt kryper det i kroppen.. Jag vet ingenting. Framtiden är nog lite osäker. Tror den vilar på en tunn tråd just nu. Sånt stressar mig, ororar mig och ger mig ångest. Om det ändå bara kunde rinna på precis som när man va liten? Då smärta va att ramla av cykeln eller att dockan tappade huvudet. Större problem var det lixom inte då. Man hade inge ansvar.. Man kunde lätt skylla på syrran om det va något.. Nu är allt annorlunda.. Skulle varken jag eller P resa oss upp ur sängen på 1 enda dag, skulle allt vara kaos.. Och då menar jag verkligen Allt!
_____________________________ Det sitter en flicka på min vänstra sida just nu, och en sovande pojke på min högra.. P valde film ikväll. Rambo rättare sagt. Men ändå är det han som andas tyngst.. Jackiie ligger snällt kvar även om han puttar till hennes sömnen.. Lilla Stackare, jag får bog ta och gå ut med min fyrbenta kärlek nu för att sedan andas i takt med Kärleken..
Ha en fin kväll alla! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards