Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 januari 2016 23:50

Nu är ännu en video inspelad och klar för redigering.. Men det är ju själva redigeringen som alltid tar sån tid.. Det kan ta mig upp till flera dagar att få ihop något bra. Men det är väl mest en kul grej så vem ens bryr sig? Nu är jag i Östmark igen. Här uppe är det bokstavligt talat svin kallt. Brr.. sitter just nu och väntar på att värmen ska stiga i kroppen så jag kan gå och lägga mig. Man skall icke gå och lägga sig frusen! sitter med både Jacka och sockor. Fy se kallt det är. Min syter sover, Hon ska jobba imorgon. Barnen antar jag sover sen länge. Men datorn stod på så varför inte gå in och utnyttja det? när jag ändå väntar? och vad är inte bättre än ett gammalt gammalt tangentbord att skriva på? Underbart! så mycke mer behagligt än ett nytt. där du knappt känner knapparna. nej nu blir det mycke prat om ingenting så kanske dags att dra mina frusna fossingar efter mig och upp i säng...


God natt alla! 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards