Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 januari 2016 19:16

Och helt plötsligt så mår jag väldigt illa.. Vad är det som händer? Känslan inom mig är självklar, men svår för andra att förstå.. Jag tror jag har alldeles för mycke kärlek att ge, men näst intill inget att ta imot. Bristen på empati har alltid legat på botten, nej nu blir jag så där bitter igen..
Får springa av mig allt så fort jag slutar ikväll, jag måste sluta tänka så förbannat mycke.. Dagen för övrigt har erbjudit mig en massa jävla snö? Men assååå... Va ens? Då mycke behöver det ju absolut inte vara......
Det va tur att kvällen igår va iaf magisk.. Filmen vi såg igår är även den magisk! Mr Grey underhöll oss i timmar.. den mannen, den filmen, den vännen.. Kunde inte bli annat än bra väl? Snart är dagens pass slut, om ett par timmar iaf.. Då bär det åter hem till den lilla byn uppe i skogen för att avnjuta ännu en film och en massa mys! En massa skratt hörs bredvid mig just nu, det är ett sånt härligt skratt som man blir smittad av.. Just därför har inte det här inlägget något sammanhang.. Och snart, väldigt snart åker vi iväg.. Men bara för en natt.. Tror bestämt att Cinderella väntar med spänning på oss! Mest spännande kan jag tänka mig att det är för fina Marie.. Då hon aldrig satt sin fot på en sån båt förut.. Men det kommer nog bli bra. Det ska verkligen bli jätte roligt när vi är så många också som ska iväg.. :)
Sen antar jag att det blir Sälen även iår.. Dop ska jag på, Sen hoppas jag på att få resa till vår kära huvudstad i Juli.. Dansbandsveckan i Malung väntar, Östmarks veckan och säkert en massa mer! Sen närmare mot hösten ska jag bannemig åka utomlands! Har kanske en hel del att se fram imot?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards