Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 januari 2016 17:12

Nej men Gud va trött jag sprang och blev nu? Varför de? Jag har sovit mer än 10h inatt. Och nu känns det som om jag skulle kunna somna....
Kackel kackel är allt jag hör. Inatt sover jag i östmark, jag jobbar imorgon och P är iväg på hockey ikväll.. Och känner jag denna man rätt så skulle det väl kunna hända att han skulle ringa å tjata om skjuts inatt om jag hade varit hemma.. P funkar även så han ogillar skarpt när jag sover, alltså i ge negativt så men han vill inte va vaken själv. Så blir det under veckorna med, då kan han med flit skramla med allt som finns , Skå i dörrar, "råka" tappa saker i golvet , låtsas snarka osv.. Haha. Han är för underbar.... Eller? Jag blir lätt på dåligt humör av det här. Jag har svårt att somna om kvällarna och speciellt när jag ska jobba.. Då kommer den jäveln nykter som full och ska med mening VÄCKA MIG! va fan? Ja kort å gott det är delvis därför jag åker hem ikväll.. Nu ser vi på hockey på tvn.......
Hade hellre hoppats på Saltön eller dylikt. Men men! Nu slutar ja skriva för har ändå inge vettigt att skriva om ha en fin kväll! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards