Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 augusti 2012 20:38

Det blev inte så mycket blåbärs plockande.. Men en massa prat.. jag tycker verkligen om henne. Hon är en fantastisk människa som stöttar och förstår. Hon hjälper mej välja rätt stigar i livet genom att ge visdom! Hon är vännen i livet.. Idag måste jag sända ett tack till mänsklighetens män och hylla dom! Jag har idag haft besök av tre Gestapos som hjälp mej koppla in parasollen.. ÄNTLIGEN! Som jag väntat.. Nu är det gjort så tack till Min älskade pappa, min smarta broder Plopp och min eleganta och smidiga vän Robban..
Snart blir det hemförd med jackiie. Jag bara måste dra ett varv med min värsta fiende dammsugaren -.- vi kommer aldrig överens.. Suck vilken tråkig sak. Men måste man så måste man. Så är det bara.. Eftersom barnen skriker hål i huvet på mej är det väl dags att försöka underhålla dom med fantasi lekar.. Vackra barn nu blir det lek! Pusss
P<3

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 augusti 2012 11:51

Idag är det söndag, jag va verkligen pigg idag när jag skulle slita mej upp ur sängen. Klockan tickade på inatt och jag kunde inte somna.. Fick ligga och lyssna på en massa fulla folk ist.... Och en Ringande Telefååån! suck!!
idag ska jag besöka min närmaste flicka.. Hon den vackra ni vet? Vi ska ut i skogen.. Och koka soppa på pinnar och sten. Kom till mej ikväll så får ni smaka... gratis å gott. Men kan upplysa et om at jag tror ni kommer få ont i magen. Men vem tar inte den risken?
BTW! Jag har världens lårkaka :( Såå ont det gör. Fick den på matchen fast just då märkte jag inget. Underbart va?
nej nu jobbar jag jul som sagt, fast tog mej en pause på 10 min för at kunna komma hit å skriva av mej lite. Det behövs.. Alla människor borde blogga.. jag bloggar ine för att någon ska läsa det. Det är mer min dagboknså jag kan gå tillbaka i tiden och kolla vad det är jag har skrivit.. et är roligt, men ibland väldigt pinsamt! men va fan? Man lever bara en gång så that's it! Nu ska jag fortsätta tråna efter hemfördes, ha en fin dag alla!

(inpassen stavar som den vill)

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards