Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 24 augusti 2012 15:50

Kvällen igår, kan jag nog bara beskriva med ordet Underbar! Den va perfekt, med dom jag tycker mest om! Ni är så fina, snälla och otroligt omtyckta av mej :) Men tillbaka till verkligheten nu! Jobbar ihop 5 snabba timmar för att sen va ledig hälja! har sånt fint schema framöver nu! ibland lyckas jag faktist med det mesta ;) En massa ledigt på en gång men ändå inga timmar missade :P 

Såå underbart! Väntar ivrigt på att passet ska ta slut så jag kan åka hem <3

 

Allmänt!

Jag vet inte om jag ska skriva.. Vad jag än skriver så blir det juh fel. Blir den ena glad blir den andra ledsen.. och så går det runt.. Därför är det nog lika bra att jag ger själva fan i att skriva nått överhuvetaget!

Bitterfitta!  Jag vill ytrycka mina känslor, men skiten kommer som lastad över mej OM jag gör det.. Nån blir sårad, nån blir förbannad eller någon vill bara döda mej. Men kul.. Så jävla kul det är när det ska behöva bli såhär :/ Nej nu skiter jag i det. Jag fortsätter dagen som jag gjort den hitills! Ha en fin afton alla glada! 

Puss

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards