Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 16 augusti 2012 10:47

Inatt kände jag mej så ensam, så otroligt ensam.. Har inte haft den känslan på länge :/ jackiie va juh hemma men hon bara sov! My Sweden love! Så därför tänker jag inte sova ensam inatt! Om det så är det sista jag gör! Så det så.. Imorse va jag lite sen. Eftersom jag haft en såpass orolig natt har jag vaknat till flera gånger.. Suckar tungt*
Själen har fått sej en rensning och jag tror jag har börjat om på noll igen, underbart.. Vilken fantastisk känsla jag har inom mej nu. Så här bra trodde jag inte att jag fick lov att ha det. Men jag hade fel. kvinnan i mej lever och jag känner av det.. Så himla väl. Även det omöjliga blir möjligt till slut. det vetat nu.. jag har fått tillbaka vänner jag suktat efter i flera år. Men åren av saknad har inte spelat mej någon roll. Vi lever nu, vi tre. Jag älskar er.. Dom finns där för mej, dom visar respekt och dom får mej att skratta. Att vilja vara med på dom galnaste saker som finns. det som hänt i mitt liv dom senaste dagarna. Är mer älskvärt än vad som hänt i mitt liv det senaste året.. Och att inte förglömma min skogsmulle flicka Theres! Vad vore jag utan dej, min hjärta,min vackra vän och min Absolut störta kärlek! dej r jag aldrig nog av, jag var tvungen att ringa denna fina flicka igår bara för att berätta att jag älskar henne.. Hon är perfekt! Henne kommer jag aldrig i mitt liv svika. Inte för alla pengar i världen!
Mitt liv börjar här och nu, när börjar ditt?

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards